14 Aralık 2020 Pazartesi

[cadilarmekani], Şimdi sana soruyorum mavi

Bir dilek tut;
Ve sözler duyulsun gece ağlarken,
Yağmur yağsın sen hayaline koşarken,
Kimsesiz resimler çizilsin,
Söndürülmeyen mumlar kalsın geriye,
Yaşanmışlık olsun, yanılsamalar
ardından kayboluş,
Sevdiklerin olsun,
Senin adın MAVİ olsun…

Sessiz bir şiir yazıyorum şimdi
Haykırırcasına, parçalarcasına geceyi

sana adıyorum
Adı MAVİ olsun istiyorum.

Mutlu olmanı diliyorum,
Senin mutluluğun beni mutlu ettiği için,
Gülmeyi, güldürmeyi hak ettiğin için,
Karanlığı aydınlığa, geceyi gündüze,
Üzüntüyü sevince, sessizliği neşeye
Çevirdiğin için,
Gökyüzünü, denizi maviye boyadığın için…

Şimdi soruyorum sana mavi;
Mutlu musun..?

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/cadilarmekani/CAGkz_jju8igMpP6qd1NSTmkSmZQg4wrwAE42i6WWD9H00Pyh%3DQ%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Blog Arşivi