15 Aralık 2020 Salı

[cadilarmekani], Yalan soyluyorum

YALAN SÖYLÜYORUM
********************
Özledim diyorum ya... yalan
söylüyorum aslinda özlemenin cok
ötesinde birsey bu adi yok tarifi
yok özledim demek yetmiyor basit
geliyor artik...bi yanim eksik sen
yokken ..bazen cok acitiyor
sensizlik dayanamicam artik
dedirtiyor resimlerine bakmak
yetmiyor bazen..gel demek
istiyorum delicesine bagirmak...
Seninle uyuyorum seninle
uyaniyorum her animda varsin
sen... Dün aksam geldim aslında
sarildim sana sımsıkı, ağladım
omzunda kokunu cektim icime
sonra bi el dokundu uyan 
dedi annem!..bu nasil bi sevgi allahim
delicesine ölürcesineee herseysin
sen sevgiliden cok daha öte bi
yerdesin... Sözüm söz sevgilim bu
can bu bedenden cikana kadar
sevecek seni

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/cadilarmekani/CAGkz_jivEeVDwua%3DN%3Di1Xqn74SwLafSA9wVOVtQnemKP-nchpQ%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Blog Arşivi