30 Kasım 2020 Pazartesi

[cadilarmekani], Kimisi

Kimisi cocukluguma, kimisi cahilligime geldi.
Kimisini ne istedigimi bilmeden sevdim, kimisini kendimi
bilmedigimden sevdim. buyudugumu, olgunlastigimi hissettigim zaman ise; SENI SEVDIM.

simdi dusundugumde cocukluk iste diyorum
guluyorum...aradaki farkta burada digerlerini cocukca seni kendim gibi seviyorum..."

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/cadilarmekani/CAGkz_jjj540XnLk3SfdkhtmUsRmJ0%3Dy7Hf0zzLq7ReuVXXiiKA%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Blog Arşivi