23 Kasım 2020 Pazartesi

[cadilarmekani], Benum dostum olmak

Benim DOST'um olmak;

Ben farkında olmadan ardımdan iyilik yapmak,
Bana DUA'ların da yer ayırmak,
Fark ettirmek kalbinde ayrı bir yerde var olduğumu,

Benim DOST'um  olmak;
Yanık bir yüreğe sahip olmak
Aciz insanlara içi yanmak

Benim DOST'um olmak;
Hatalarımda sırtımı sıvazlamak değil
Açıkca gerçekleri yüzüme vurmak tokat gibi,
Kendine gel silkelen diyebilmek..

Benim DOST'um olmak;
Beni kendi kadar tanımak,
Bir bakışımdan anlamak içimden geçenleri,
Tek bir kelimemden içimdeki fırtınanın farkına varmak...

Benim DOST'um olmak;
Gönülden gönüle bir bağ kurmak,
Aynı anda hissetmek birbirini,
Mesafeleri yok saymak.

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/cadilarmekani/CAGkz_jgksz963PvzgrViFPPoxN_atDzvkoWdiTc89g-Cnjzasw%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Blog Arşivi