4 Ocak 2014 Cumartesi

[cadilarmekani], SENİ SEVMEK ZORMUŞ

seni sevmek ne zormuş meğerse bebeğim......


dosta sezenişimdir-11
kor gece nin birinde
adın geldi aklıma...
gülümsemelerin yokmuydu,
bide saklandığın gizli masken yokmu
o an içimi hüzün kapladı
sahi gözlerin ne renkti senin .....
ne renk bakardı o esrarengiz gözlerin....
onlarda güzelmiydi yüreğin gibi
adın yakıyor hala yüreğimi
sen gittin ya aklımda kalmamış ki
aslında severmiydin beni
bak onu bile hatırlayamıyorum
ya sen güzelim gittiğin yerlerde mesutmusun
seni benim kadar sevenin çıktımı karşına
hiç alnına busesini konduran oldumu
canını verecek kadar sevenin oldumu
bak artık gel de demiyorum sana
merak benimkisi,,,
acı bir merak ....
kimselere diyemediğim,
seni seviyoruma
birtürlü inandıramadığımdın hatırladınmı
istersen gel...
bişi dersem...geçmişden bahsedersem
seni sevmezsem gene namerdim....


--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/cadilarmekani adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.

Blog Arşivi