4 Ocak 2014 Cumartesi

[cadilarmekani], BİR BAŞIMA


Bir Başıma Kalınca Bu Yerde Özlemin Ateş Olur Dokunduğun Her Yere Kıvılcımlar Saçar...
Özlem Ateşin Yangınlara Döner...
İçimde Yıkılmaz Sandığım Dağlar Erir...
Ormanlar Bir Bir Yanar...
Görmek Değildir Sevmek...
Ruhunla Hissetmektir Aslında...
Ümitlenmektir...
Hüzünlenmektir...
Bedenim Yalnızlığın Çukurlarında  Esarete Düşmüş Olsa Bile Sevmek Hissedebilmektir Tenini...
Kolay Değildir Bir İnsanı Yüreğinin Vazgeçilmez Yapmak...
Yüreğinde Yer Verip Büyütmek Dağlar Kadar...
Bir Lokma Ekmeğine, Bir Yudum Suyuna Karıştırmak...
Kolay Değil Benliğine Sızdırmak Onu Dalga, Dalga...
Beraber Gülüp Beraber Ağlarken "Varsın Olsun " Deyip Kaderde Yazana Katlanmak...
Bir İnsanı Yüreğinin Vazgeçilmez Yapmak Damarlarında Dolaşmasıdır Kan Misali...
Fırtınalara Karşı Durup, Azgın Dalgalarla Boğuşmaktır Yeri Geldiğinde...
Sevdasını Nimet Bilip, El Üstünde Tutmaktır...

Çok Eski Yalnızlığımdır Aşk Benim Gitgide Büyüyen Karanlıklarımda...
Sabahı Olmazdı Gecelerimin...
Bütün Umutlarım Biter Gecenin Ortasında Kalırdım Tek Başıma Ben ve Yalnızlığım...
Sevmek:
Senden Ayrı Yaşamak...
Yalnızlığa Mahkum Olmak...
Yıldızlarla Konuşmak...
Gökyüzünü Seyretmek...
Geceleri Uyumadan Güneşin Doğuşunu Beklemek...
Seni Doyasıya Özlemek...
Hayattaki Her Şeyi Terketmek İse
Evet Ben Sevmiştim...
Sevmiştim Seni...
Hayallerimde Sarılmış Rüyalarımda Dokunabilmiştim Sana...
Seni Seviyorum Demiştim Rüzgarlara Sevgimi Sana Getirsin Diye...
Resimlerle Avutmuştum Yüreğimi...
Resmine Her Dokunduğumda Depremler Olur Fırtınalar Kopardı Yüreğimde...
Sen Duymasanda "Seni Seviyorum" Derdim Fısıltıyla...
Gözlerine Bakarken Sıcacık Gülüşünün Karşısında Mum Gibi Erirdim...
Bilmedin Seni Ne Kadar Çok Sevdiğimi...
Şimdi Biliyorum Artık Seni Ne Kadar Çok Sevdiğimi...
Ben Olmak İsterdim Yüreğini Dolduran Sevgili...
Ben Olmak İsterdim O Aradığın Sevgi...
Doldurmak İsterdim Sevgimle Gözlerini...
Damla Olmak İsterdim Damlamak İçin Avuçlarına...
Damlamak İçin İçindeki Irmaklarına...
Karışmak İsterdim Okyanuslarına...
Kulaç Atmak İsterdim Senli Sevdalara...
Kaybolup Gitmek İsterdim Senli Sularda, Senin Kuytularında...
Ben Olmak İsterdim Her Anında, Her Nefes Alışında...
Hissetmek İsterdim Seni Her Soluduğumda...
Düşlere Yatmak İsterdim Senli Sevdalara Başımı Koyduğumda...
Düş İsterdim Sevda Diye Hayatımın Tam Ortasına...
Sevdamı Yaşa İsterdim Sevdamın Kollarında...
Hep Beni Taşı İsterdim Sol Tarafında...
Derin Bir Hüznü Var Artık Ruhumun...
Sensizliğinle Sarmaş Dolaşım...
Nefesim Kesiliyor...
Bedenim Titriyor...
Her Şey Sus Pus Olmuş Yaşanamayanların Özlemiyle...
Yalnızlığımla Bu Odada Ben Aşkı Sorguluyorum...
Biliyorum Kırgınsın Bana ve Belki Kızıyorsun...
Söylemek İstediğin Sözler Dilinin Ucunda Ama Hep Susuyorsun...
Çıkmıyor Sözcükler Ağzından; Derin ve Dipsiz Bir Kuyuya Atılmış Gibi...
Ne Olur, Sevgini de Kızgınlığını da Yüreğinde Saklama...
Seveceksen Şimdi Sev; Kırılmışsan Affet...
Ben Hala Buradayım, Gitmedim...
Değişmedi Yüreğimde ki Yerin...
Seviyorum Seni...
Bir Tutku Bu Bende, Dilsiz Bir Tutku...
Uçurumlardan Sonsuz Boşluğa Düşmek Gibi...
Ya da Fırtınadan Sonraki Çığlık Çığlığa Sessizlik Gibi...
Dudaklarımda Yalnızlığın Tadı, Seni Sevmek...
Çaresiz Aşkın Peçesinde Kıvranırken, Geceler Boyu Çaresizce Seni Seviyorum Derken, Belki de Dünyanın En Büyük Günahını İşlemek Gibi Seni Sevmek
--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/cadilarmekani adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.

Blog Arşivi