6 Temmuz 2012 Cuma

makarna | Kurtarılmayı bekliyorlar lütfen okuyun katılın...


Bunu daha önce de başardık... 30 yıl önce Antarktika'yı korumak için benzer bir kampanya başlatmıştık. Başaracağımıza kimse inanmamıştı. Ama başardık ve Güney Kutbu çevresinde bir dünya parkı yarattık. Şimdi de Kuzey Kutbu, hepimizi yardıma çağırıyor.

Ben Ayliffe
Kampanya Sorumlusu, Greenpeace


Sevgili arkadaşım,

Kuzey Kutbu'nu ve kutup ayısının yuvasını kurtarmak için www.savethearctic.org adresine girip kampanyaya imza attım.

Şimdi senin de bana katılmanı istiyorum.
Aşağıdaki yazıyı tanıdığın herkese yollamayı unutma. 

Şu anda Kuzey Kutbu'nun üzerinde kara bulutlar dolaşıyor. Bu yazıyı okuduğun sırada, petrol şirketleri ve siyasetçiler, Kuzey buzulunu talan etmek, ulusal topraklarını genişletmek ve petrol aramak için harekete geçiyorlar.

Şimdi hemen Kuzey Kutbu'nu korumaya başla ve kutup ayılarını kurtar!

Kuzey Buz Denizi, iklim değişikliğinden dolayı erirken petrol reservleri de ortaya çıkmaya başlıyor. Bu yıl, ilk olarak, büyük petrol şirketlerinden Shell, Kuzey Kutbu'na doğru “petrole hücum”u başlatıyor. Hepsi de, insanoğlunun sonsuz petrol açlığını beslemek için...

Buradaki ironi, mide bulandırıcı.

İklim değişikliğinin ve Kuzey Buz Denizi'nin erimesinin baş sorumlusu olan şirketler, aynı zamanda bu durumdan kâr elde etmeye hazırlanıyorlar. Üstelik değerli bir yaşam alanını yok edeceklerini ve buradaki vahşi yaşamı tehlikeye atacaklarını bile bile... Bu bir kısır döngü.

Sorun sadece petrol şirketleri de değil. Endüstriyel balıkçılık filoları da eriyen sulara doğru yola çıktılar. Binlerce yıldır bu bölgede sürdürülebilir şekilde balıkçılık yapan yerel topluluklar da tehlike içinde.

Ama sen tüm bunlara dur diyebilirsin.

Kuzey Kutbu'nda “kurtarılmış bölge” oluşturulması, Kuzey Buz Denizi'nde petrol aramalarının ve endüstriyel balıkçılığın yasaklanması için kampanyamıza katıl. Hemen şimdi sen de imzala.

Birlikte, kutup ayısının yuvası olan Kuzey Kutbu'nu koruyabiliriz.

Sevgiler

Başka neler yapabilirsin?
Facebook'ta bizimle arkadaş ol
Twitterda bizi takip et
Maddi destek ver

Greenpeace Akdeniz
bilgi.tr@greenpeace.org Tel: (212) 292 76 19 Faks: (212) 292 76 22
Asmalı Mescit Mah. İstiklal Cad. Kallavi Sok. No: 1 Kat: 5 Beyoğlu İstanbul




--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
ℂ⋆ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ℂ⋆
 
Grup mail adresi: makarna@googlegroups.com - Grup yöneticisi: makarna+owner@googlegroups.com - Grup anasayfa: http://groups.google.com/group/makarna - Gruba üyelik: makarna+subscribe@googlegroups.com - Grup üyelik iptal: makarna+unsubscribe@googlegroups.com

Blog Arşivi