18 Temmuz 2012 Çarşamba

[cadilarmekani], YÜREĞİMSİN YÜREĞİNE

 
Yüreğimsin yüreğine sana doğru görünmez yollardayım
Mevsim ne diye hiç sorma bana ben başka bahardayım
Gecemi gündüzümü inan bilmiyorum başka zamanlardayım
Unuttu gözlerim hasretle ağlamayı ben mutluluktan ağlarım
Gökyüzünü mekan tutmuş ruhum ruhunla dolu her anım
... Kapa gözlerini bir an aç bak şimdi ben senin kollarındayım
Parmaklarım saclarında senin hisset koklarken okşarım
Yer sorma ne olur bana mekan sorma ben her anındayım
Tükenme ne olur hiç korkma sana akıyor sana duygularım
Gün tükensin gece çöksün ben yok olmaz zamanlardayım
Zaman yok olmuş mekan yok olmuş sadece sen ve ben varım
Bir kez anman bile yeter sadece bir kez adımı ben yanındayım


--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi