18 Temmuz 2012 Çarşamba

[cadilarmekani], YETERKİ GEL HADİ

Sensiz yüreğim deli rüzgarlar gibi içimde tusunamiler koparken ben seni özlemekten yoruldum ...
Dön diyorum dön bitanem içimdeki fırtınaları dindirecek olan sensin sen .....

... Yarım kalmış bir aşk hikayesi gibi,, yarım kalmış bir beste gibi,, Söylenmemiş söz gibi tamamla benliğimi ....
Gel diyorum hadi söndür doldur içimdeki eksiği ......
Sana acıkmış susamış iftarı bekleyen niyetli gibi ...
Sensizliğimi senle boz hadi......

İçimi kemiren sensizliği kuruyan Gözyaşlarımı dudaklarınla akıt hadi Sensizlik ömrümü yedi bitirdi ....Bittiğim yerden başlat beni .....
Sevgine susamış deliyi aşkınla iyileştir hadi ......

Yeterki gel hiç konuşma hiç konuşmam gözlerimiz konuşsun sevginle büyüt boynu bükük çiçeği .....
Ah be ah yeterki gel hadi ........

1 avuç gözyaşımsın kuruyup içime akıttığım .....

Ben seni çok özledim duyarmısın haykırışlarımı bilmem bi ışık tutarmısın karanlık gecelerime ...
Senle geçen zamanlarımızın hatrına ...Gel artık beklemekten yoruldum inan .... Gel işte .... Yeter'ki gel ......Hadiii....


--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi