25 Ocak 2012 Çarşamba

[cadilarmekani], Şimdi mutlu musun.?

  Şimdi mutlu musun.? 
  Aylardır yolunu beklerken, 
  Gözlerimden düşmeyesin diye 
  Gözyaşlarımı içime atarken, 
  Sensiz geçip giden ömrüme sitemler yağdırırken, 
  Meğer sen çoktan gitmişsin benden. 



  Söyle şimdi mutlu musun.? 
  Sana istediğini veriyorum, alsana, 
  Yıkılmış bir duvarım şimdi, ağlasana. 
  Yarım kalmış bir masalım, 
  Gücün yeterse tamamlasana, 
  Gözlerime bakıp, yalanlar uydursana. 



  Söyle mutlu musun şimdi.? 
  Gelmen için açarken ellerimi göğe, 
  Gitmeni diliyorum içimden iç çeke çeke, 
  Gözlerimden düşmeyesin diye ağlamazken, 
  Haykırarak ağlıyorum, içimden çık git diye, 
  Yaralı yüreğime tuz bastın, merhem niyetine. 



  Söyle mutlu musun şimdi.? 
  Ben seni gerçekten sevdim, 
  Küçük bir çocuğun, tertemiz duygularını besledim. 
  Katran karası gecelere yandım, kan ağladım, 
  Ben sevdiğimi sahte gülüşlere satmadım sevgili, 
  Sana yar dedim. anlamadın...



  Ayşe Manav  
 

--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.














 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi