14 Ocak 2012 Cumartesi

[cadilarmekani], İçim öyle çok acıyor ki

  
  İçim öyle çok acıyor ki 
  Öyle yanıyor ki alev alev

   
 
Hüzün düşüyor gözlerime 
  Bir elimde mutluluk bir elimde hüzün 
  Mutluyum çünkü aşk denen güzel duygu benimle 
  
  Sevgi yüreğimde hislerimde 
  Hüzünlüyüm çünkü hasretim 
  Hüzünlüyüm çünkü yüreğim buruk 
  Ne kadar mutlu olduğumu sansam da 
  Adımı mutluluk koysam da 
  Hüzünmüş benim adım 
  Hüzünmüş yüzüm… 
  
  Beni mutlu eden tek şey 
  Sevdiğimin varlığı 
  Beni canından çok seviyor olması 
  Bu mutluluk da her şeye değer 
  Öyleyse neden bu hüzün 
  Bu anlam veremediğim burukluk da neyin nesi… 
  Neden Allah’ım neden 
  Bir elimde mutluluk bir elimde hüzün var benim 
  
  Oysa hasret dışında güzel her şey 
  Özlemek bile güzelken onu 
  Neden şimdi gözlerimde yaşlar var 
  Yüreğim niye acıyor bu kadar 
  
  Anlatamıyorum anlamıyorum ki zaten 
  Ne kendimi ne yüreğimin sızısını 
  Bildiğim tek şey

   
 
Bir elimde mutluluk bir elimde hüzün 
  

--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.














 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi