8 Ocak 2012 Pazar

[cadilarmekani], MERHABA SOL YANIM

Merhaba sol yanım,

Kimse bilmiyor sana yazdığımı,hele arkadaşlarım duyarsa yıkarlar ortalığı hepsi çok kızgın sana.Onlarda da suç bulma,onlar beni sana,seni bana emanet ettiler.
Sessizce oku sende,ya da dinle.
Elbet ben yazarken rüzgar getirir..Nefesimi sana..
... Nasılsın?İyi bakıyor mu yanındaki sana..Kolluyor mu gözünden ? Sakınıyor mu kendinden bile?
Nasıl,güzel geçiyor mu günleriniz?Ama özeliniz dimi?
Pardon sormamalıydım..Uzun zaman sonra ilk defa yazıyorum sana,unutamadığımdan yada hâlâ sevdiğimden değil..İnan bana daha yeni yeni kendime geliyorum.Artık bahsetmiyorum senden başkalarına.
Duydum da geçen gün beni sormuşsun,tembihlemişsin söyleme diye,"sevilirim bilirsin" hele ki konu"SEN" olunca hemen söylediler.
Büyüdüm ben çok yordun beni.Bilirsin çabuk sinirlenirim,okulda her yerde senin gibi,ciddi duran o sinirli gözüken ama en sevimli gülüşlerini bana saklayan sen gibi.
Çok kolayda ağlamam bilirsin,giderkende sakın ağlama demiştin..Sözünü dinliyorum.
Olsun sen başkasınınsın..Sadece yıkıldım o kadar,
dost,kardeş dırdırı çekiyorum maalesef.
Tamam çok konuştum,
söyle o yanındakine çok iyi baksın sana.

Hoşçakal Sol Yanım.



--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi