8 Ocak 2012 Pazar

[cadilarmekani], HEP BÖYLE KALALIM

Sarıl bana, kemikleri kırılsın ayrılığın.
Bin günahın ardına saklanmış teninden soyun
ve soyul bana
ahlaka aç kabuğundan
ki sen;
... benim ahlak sızım
tek günahım.

Utanma!
Sarıl bana, vicdanı sızlasın yalnızlığın.
Kurumuş boğazımdan son bir şarkı kaçacak az sonra kulağına doğru
ve duyduğun her kelime doğru tarafımdan.
Gitmek gitmemektir aslında fazlasıyla
bu yüzden yorulma
çevir dönmüş yüzünü boynuma

sarıl bana, kelimeler çıplak kalsın..

Kalanlı bir bölme işlemi gibiyim yokluğunda;
hep sana..
Çarpma ayrılığı suratıma
suretimden dökülen sular yoluna ki gitme
yağmur farz et göz yaşımı
bu havada gidilmez.
Dön evine, kalbime..

Sarıl bana
ve son defa
hep böyle kalalım


--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi