15 Eylül 2013 Pazar

[cadilarmekani], işte tam burası

İşte tam burası!
Tanıdığım, sevdiğim ve saygı duyduğum, hatta ve hatta uzatırcasına üstadım dediğim bir ağabeyim derdi; ''Dünyanın merkezi sensin, sen ağlıyorsan hava kapalı, sen gülüyorsan güneşlidir gökyüzü. Her şey senin elinde; kalem, kitap, defter... Yaz kaderini, nasıl olsa cennete gitmeyi de cehenneme gitmeyi de sen seçeceksin, gitmeden elbette çekeceksin! İşte bu yüzden, dünyanın merkezi sensin, ya hepsin ya hiç''
ağlak,ben merkez,insanlar,sonbaharNe güzel demiş değil mi? Madem merkezindeyim dünyanın ve madem etrafı insanlarla dolu bu merkezin, o zaman ne hakkın var senin ağzından çıkacak tek bir güzel cümleye tebessüm edecek insanları üzmeye? Hani sen gülünce güneş doğar ya en zirvede, gül işte, ısıt yanındakileri, yanındakiler ısıtsın yanındakilerin içini!
Çok denedim dememeli insan, inandına değil isteyerek gülmeli, tabi ki de kurumuş topraklarını ıslatmalı bazen. Hani her şey bizim için ya, yağmur da, güneş de, rüzgar da bizim için! Ama sen güneş ol yine de, bırak kahramanlıkları, hamallığı başkaları yapsın...
İşin aslı bu, yani ben gülemiyorum, çünkü merkezinde olduğunu düşündüğüm bir dünyanın başka bir merkezine çoraklanmışım. :)
Şimdi o gülemediği için hep sonbaharı yaşıyorum ve bu yüzden bu topraklar çok sulak...
İşte bu yüzden güneş pek uğramaz oldu buralara...


--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/cadilarmekani adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.

Blog Arşivi