2 Mart 2012 Cuma

makarna | ANLAMLI SÖZLER VEEEE......(7)

-- Bütün dağlara kar yağar. Güvensen de güvenmesen de 

-- İnsanın kazandığı paradan degil, paranın kazandığı insandan korkulur. 

--Temel ile Cemal bir gece kulübünde içki içmektedirler, Temel, Cemal'e barda oturan güzel sarisini gostererek,
"Cemal ben kariyi tavlarim" demis. Kalkmis sarisin kadının yanina gitmis.
"Birlikte bir icki icebilir miyiz" demis.
Kadin, "BMW araban var mi?" diye sormus,
Temel, "Yoktur"
Kadin, "Karadeniz'de iki katli, genis bahcesi olan bir villan var mi?" diye sormus,
Temel, "Yoktur"
Kadin, "Senin bankada yüksek meblagli bir hesabin da yoktur" demis.
Temel, "Yoktur"
Kadin, "O zaman çek arabani" demiş ve Temel Cemal'in yanina gitmiş,
Temel, "Ula Cemal benim Limuzini sana versem senin BMV'yi bana verir misin?"
Cemal, "Veririm"
Temel, "Acaba benim bankaya gitsem bana bir hesap acarlar mi?"
Cemal, "Acarlar"
Temel, "Bunlari hallettik de, acaba babama Karadenizdeki villanin ücüncü katini nasil yiktiracagiz?"
Adam, geciktigini ve hamile oldugunu soyleyen karısı ile tartisiyordu. 
- "Karicigim yanlisin var. Hamile kalman olanaksiz. Cunku Ben olaganustu 
dikkatliyim. Bu denli dikkatli olmama karsin hamile kalmana ihtimal veremem."
- "Kocacığım, ben bilmezmiyim. Kac gun gecti hamileyim iste."
Bu tartismadan sonra, kalkip kadinin doktoruna, kadin-dogum uzmanina gitmisler. 
Iyice muayene eden doktor da kadinin hamile oldugunu soyleyince adam 
sinir ile İDDİASINI yinelemis. - "Doktor hanim! Ben cok dikkatli bir adamim. Bana gore hamile olmasi olanaksiz." 
Doktor Hanim:- "Beyefendi, araba kullanirken de siz cok dikkatli ve hatasiz olabilirsiniz. 
Ama herifin biri gelir, Langırt diye gecirir, sasirip kalir, nasil oldugunu anlayamazsınız."

--Hacca giden BDP li bir grup, şeytan taşlama esnasında hızını alamayıp şeytana molotof attı.!!!

--Cemre;
Gönlüme düşen ilk cemre gibisin
Seni unutmam hiç mümkün değil
Baharım,aşkım herşeyim sensin
Seni bırakmam hiç mümkün değil
Unutmayın: Cemre önce insanın kalbine düşer, sonra havaya, suya ve toprağa...


-
Ölünce ne diyecekler?
Muhtemelen; Ölüm sana yakışmadı.
Normal tabii, dirimizi beğenmediler ki ölümüzü beğensinler..
Müşfik Kenter 

--

85 yaşından da bir adam doğum hanenin kapısında beklemektedir.

NANKÖR
Adam atıyla gezerken attan düşüp ayağını kırmış, durumu çok kötüyken at dişleriyle onu kemerinden kavrayıp bir ağacın altına yatırmış, elinden geldiğince ayağı kırık adamın rahat etmesi için sırtını, başının altını otlarla beslemiş ve yardım getirmek için oradan dörtnala çiftliğe koşmuş. Aradan haftalar geçmiş, adam bu olayı bir arkadaşına anlatınca; arkadaşı çok şaşırıp atın zekasına inanamadığını söylemiş. "Ne zekisi be!" demiş adam sinirlenerek, "Senin salak gitti bana veteriner getirdi..!"NANKÖR
Adam atıyla gezerken attan düşüp ayağını kırmış, durumu çok kötüyken at dişleriyle onu kemerinden kavrayıp bir ağacın altına yatırmış, elinden geldiğince ayağı kırık adamın rahat etmesi için sırtını, başının altını otlarla beslemiş ve yardım getirmek için oradan dörtnala çiftliğe koşmuş. Aradan haftalar geçmiş, adam bu olayı bir arkadaşına anlatınca; arkadaşı çok şaşırıp atın zekasına inanamadığını söylemiş. "Ne zekisi be!" demiş adam sinirlenerek, "Senin salak gitti bana veteriner getirdi..!"

İDEAL ÇİFTLİK EKONOMİSİ: 

İki ineğiniz vardır. 
Birini satıp bir öküz alırsınız. 
Sürünüz çoğalır, işler artar, ekonomi büyür… 
AMA ÖRNEĞİN, ÇİNLİYSENİZ… 
Bir ineğiniz ve bir öküzünüz vardır. 
Buzağıları satar zengin olursunuz. 
HİNTLİYSENİZ… 
Bir ineğiniz ve bir öküzünüz vardır. 
Ama onlara taparsınız... 
Açsınızdır ama Nirvana'ya ulaşırsınız. 
PAKISTANLIYSANIZ… 
Hiç ineğiniz yoktur. 
Hindistan'daki tüm ineklerin size ait olduğunu iddia edersiniz. 
Bütün paranızla nükleer başlık alırsınız… 
AMERİKALIYSANIZ… 
İki ineğiniz vardır. 
Altı inek kadar süt almak için 24 saat 3 vardiya zorlarsınız. 
İnekler telef olunca, suçlayıp işgal edecek bir ülke ararsınız… 
ALMANSANIZ… 
İki ineğiniz vardır. 
İkisi de mekanik harikasıdır… 
Her saat başı, dakik süt verirler. 
FRANSIZSANIZ… 
İki ineğiniz vardır. 
Birinden şarap diğerinden peynir sağarsınız… 
BELÇİKALIYSANIZ… 
Bir Fransız, bir Hollanda ineğiniz vardır. 
Hükümet üçüncüyü vermiyor diye her yıl greve gidersiniz… 
İNGİLİZSENİZ… 
İki dananız vardır. 
İkisi de deli-dana'dır. 
YUNANLIYSANIZ… 
AB damgalı iki ineğiniz vardır. 
Ama süt sağmayı bilmezsiniz. 
İSVİÇRELİYSENİZ… 
Beşyüz ineğiniz vardır. 
Ama hiç biri sizin değildir. 
Hepsinden kira alırsınız. 
JAPONSANIZ… 
İki ineğiniz vardır. 
İkisi de bilim harikasıdır. 
Tavşan kadar küçük ve iki kat fazla süt verirler. 
RUSSANIZ… 
İki ineğiniz vardır. 
Fakat dört tane var sanırsınız. 
Çünkü votkayla çift görünürler...  

Doğumhaneden çıkandoktor şöyle bir bakındıktan sonra yaşlı adama sorar:
Doktor- "içerde doğum yapan bayan yakınınız mı?"
Adam- "Evet,eşim."
Doktor- "Ama bayan 25 yaşlarında…"
Adam- "Tamam işte, eşim o. Niye şaşırdınız, baba olamaz mıyım yani?"
Doktor- "Yoo, aklıma benim dedem geldi de."
Adam- "Nesi varmış dedenizin?"
Doktor- "Kendisi av meraklısı idi. sürekli ava çıkardı. Ancak yaşlanınca zorlanmaya başladı. Bir gün ava çıkacakken kendisini uyardık, aman yapma dedecim, sen yaşlandın, ava gidemezsin diye. Kendisi Israr etti ve hazırlandı. E, tabi yaşlılık, çıkarken tüfek yerine baston aldı eline. Ben de kendisiyle gittim. Ormanda bayağı yol yürüdükten sonra bir geyik gördük. Dedim ya, dedem yaşlı. Bastonu omzuna koydu, doğrulttu ve geyiğe bastonla ateş etti. Geyik o anda vurulup yere düştü…"
Adam- "Olur mu, başkası vurmuştur onu."
Doktor- "Ben de onu diyeceğim de nasıl denir beceremedim işte...

-
SESSİZLİK
Apartmandaki kadınlar birbirine girmiş, olay mahkemeye yansımış. Kadınlarduruşma salonunda birbirlerine bağırmaya devam edince, "Susun!.." diyebağırmış Hakim, "Hep bir ağızdan konuşmayın! İlk önce en yaşlınızıdinlemek istiyorum…"Duruşma salonu olması gereken sessizliğe bürünmüş…:)

--

 




















































KemalAğA

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
ℂ⋆ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ℂ⋆
 
Grup mail adresi: makarna@googlegroups.com - Grup yöneticisi: makarna+owner@googlegroups.com - Grup anasayfa: http://groups.google.com/group/makarna - Gruba üyelik: makarna+subscribe@googlegroups.com - Grup üyelik iptal: makarna+unsubscribe@googlegroups.com

Blog Arşivi