9 Ekim 2011 Pazar

[cadilarmekani], SENI SEVIYORUM

Bugünlerde, garip bir his taşıyorum yüreğimde
Sebepsiz özlüyorum seni
anlam veremesemde.
Adın, hüzünlü bir şarkı gibi geziniyor dudaklarımda
Ne vakit ansam seni
birşeyler kıpırdıyor içimde.
Ne yana baksam sen varsın
hayalin hep gözlerimin önünde ...



Bugünlerde çok düşünür,
az konuşur oldum.
Yerli yerine koyamıyorum kelimeleri.
Susmak; bugünlerde en doğal halim
Konuşmayı denesem,
bildiğim tek sözcük; adın...
İsimsiz bir hastalığa tutulmuş gibiyim
Sol yanımda bir sancı her an seni hatırlatıyor.
Tanıyamıyorum kendimi
Her geçen gün daha bir garipleşiyorum
Daha bir yabancılaşıyorum kendime
Yalnızlığım artıyor,
Gitgide büyüyor yokluğun...




Bugünlerde, herkes sana benziyor benim gözümde
Ve herkes senin sesinle konuşuyor.
Sen varsın bütün şarkılarda,
Bütün siyah beyaz filmler bizi anlatıyor.
Seni düşünüyorum çoğu zaman,
Bir gece anlıyor beni, bir de sessizlik
Seni düşünmek güzel ama,
Düşündükçe acı veriyor sensizlik




Hani, tanımasam kendimi,
diyeceğim ki, aşık oluyorum.
Ama biliyorum bunlar gelip geçici,
ve geçmesini bekliyorum.
Bazen düşünüyorum;
kalbimi dinleyip haykırsam sana...
Bir çılgınlık gibi geliyor.
Seni kaybetmekten korkuyorum
Yutkunuyorum kelimeleri her defasında,
konuşamıyorum...


Bugünlerde, içimden gelmiyor yemek içmek
Açlığı hissetmiyorum seni düşünürken.
Geceler soğuk olmuş ne yazar
Yağmur yağsa ıslanıyorum bile bile.
Hoşuma gidiyor üşümek
yüreğimde sen varken.
Anlam veremesem de hissettiklerime,
Kendimi alamıyorum
“acaba” demekten...


Gariptir ama,
bugünlerde acıyor kalbim.
Bir boşluk hissediyorum benliğimde
Ellerim, bilmediğim birşeyler arıyor
Ve seni buluyorum
tüm ihtimalleri elediğimde ...


Bugünlerde seni düşündükçe,
Hiç tatmadığım bir his uyanıyor yüreğimde.
Özlüyorum seni,
anlam veremesem de.
Ve bugünlerde seni gördükçe,
Hızla çarpıyor kalbim,
titriyor dizlerim
tutuluyor dilim.
Ve sen gülümseyince bana
Çocukça bir duyguyla seviniyorum.
Bugünlerde bana ne oldu,
bilmiyorum ama
Ben...
galiba...
seni seviyorum..

--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi