28 Ekim 2011 Cuma

[cadilarmekani], SANA GELDİM

Korkularımdan,yalnızlığımdan...
Sevgi yoksunluğundan kaçarak...
Umarsız ve delicesine seven yüreğimle.
Sana geldim! ...
Sensin benim ümit durağım.
Sensin benim,son sevda limanım...
Ömrümün son baharında doğan umutlarım.
Sana geldim! ...
İçime sığmayan, benliğimden taşan sevgimle,
Sende beni bulmak,seninle var olmak,
Avuçlarında erimek için...
Sana geldim...
Öyle huzurluyum ki yanında
Sen dertlerimin bittiği nokta
Hüzün bulutlarını dağıtan ,huzur meltemim...
Sana geldim...
Ebediyen seninim sana olan sevgim hiç bitmeyecek,
Sana adadığım yüreğim,benden vazgeçse de,
''senden geçmeyecek Ümidim’’ diyebilmek için...
 
GÜLAY ATİLAY



--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi