10 Ekim 2011 Pazartesi

[cadilarmekani], BENİ SEVERKEN TOZ TOPRAK KOKSUN YÜREĞİN

BENİ SEVERKEN TOZ TOPRAK KOKSUN YÜREĞİN

Yoğunluktan bitap düşen yüreğimi nefesinle tazelendir.. 
Hadi el gibi sevgili durma yanımda . 
Ne olursa olsun yaşat beni 
Yaşadığın sevdanın en yalın zamanında.. 
Kapı zile basan kişinin aşikâr olmasına inat 
Sen hep benden başka her şeyi unutacak kadar sev beni.. 

Hadi sevgili.. 
Bana memleketinden güneşler topla heybene..
Biraz da deli esen rüzgardan doldur eteklerine..
Beni severken toz toprak koksun yüreğin… 
Ellerin ise huzur… 
Şimdi seni bekliyorum aynı gökyüzünün altında. 
Sana kanatlanmak üzereyim.. 
Hicretim sana.. 
Yollarım sana… 
Menzilim sanadır.. 

Unutmadan sevgili.. 
Gözlerimi kapattım.. 
Hani her zaman sana dediğim gibi
” Bir gün gözlerine bir şey olur da 
Bir göz gerekirse karanlıklarına.. 
İşte bak yine gözlerimi sana verdim.. 
Kapattım ışıklarımı.. 
Annemin tülbentiyle perdeledim güneşi.. 
Sağım- solum karanlık mı sanıyorsun şimdi.. 
Tut ellerimi şimdi.. 
Gözlerin ışığım, 
adımların adımlarım olsun…
Hadi gözlerimi kapattım 
ve kulağımda Cennet şarkılarıyla çoşarken 
kulağına fısıldıyorum sevgili…


--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi