27 Ekim 2011 Perşembe

[cadilarmekani], EN SESLİ SEVDAMSIN BENİM.


Bilmezsin sen : yıldızlar kayardı her gece saçlarıma!
kimseler görsün istemezdim düşlerimde sabahladığını..
O yüzden en büyük korkum olurdu talan
edilmesi düşlerimin, çaresiz kalmışlığım olurduyalnızlığım, kimsesizliğim..

Yıkılmaya yüz tutmuş köprülerden geçerdi en ağırsevdalarımhep içimde yıkılma korkusu, hep göçük altındasessiz çığlıklarım olurdu en sesli sevdalarımİçimde kopanlar ruhumun iç gıcırdatan yalnızlığı değildibunca ağırlığı göğüslemiş olmanın yorgunluğuvardı üzerimde.Sesli sevdalarımın sessiz çığlıkları tırmalar kulaklarımı, can yakarher seferinde külleri uçuşmayan.Geceler örtemiyor]içimdeki yangının dışa vuran anlamsızlığını.Hep yüzükoyun sevdalarda buluyorum kendimio yüzden sıkıştırıyor göğüs kafesim, sımsıcak ellerime susamış yüreğimi..Darmadağın oluyorum düşlerime daldığındahiç birşey oluyorum yanında, yokluğundaysa herşeySevgiler büyütüyorum içimde sana, en büyüksevdamdan daha büyük kalıyorsun yanımda, hep biraz daha fazla aşk, hep biraz dahafazla yoğunluk var mayanda ve tututluyorum ben sana aşkın en koyu kıvamında.Sen bilmezsin!Ya dipteyimdir yada tavan yapar sevgilerim, o yüzdençok ses çıkartır aşklarım, yüksekliği kadar sancılıdır benim sevdalarım ki senipaylaşmak yine de acı veriyor bana;doğan güneşle, saçlarına değen rüzgarla,]dudaklarına değen bir fincanla, belkide yalnızlığınla!sevdana dair, anlamsız şarkılar besteliyorum,şiirler yazıyorum sana, en büyük en ateşli sevdama..Hasretler zorluyor yalnızlığımı dayanamıyorumo yüzden geliyorum bak;üzerimde en süslüsevgilerim var, en can alıcı hasretlerim, sana biriktirdiğim milyonlarca öpücüklerim...Bekle beni çok yakınındayım, uzat elini soltarafına ve dinle;duydukların,sana koşan ayak seslerim..

BİLMELİSİN DİYE YAZDIM EN SESLİ
SEVDAMSIN BENİM.
Bu resim yeniden boyutlandirildi. Resmin gerçek boyutunu görmek için bu çubuga tiklayin. Resimin orjinal ölçüleri 680x534.

  

--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.














 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi