27 Kasım 2013 Çarşamba

[cadilarmekani], BU GÜN KIRK OLDUM ANNE


Bugün Kırk Oldum Anne

bugün kırk oldum anne...
bugün dünya ile tanışalı
tam kırk sene oldu
bebek oldum, çocuk oldum
genç bir kadın oldum,
eş oldum, eşsiz oldum, yalnız oldum
anne oldum...
kırk senede neler gördüm anne
bir bilsen neler?
rahmine düştüğüm anda
başlayan yolculuğum
hala devam ediyor anne
bazen bahar gibi
bazen savaş gibi
ama tam ortasında yüreğimin
hep bir sızıyla anne...
belki hiç büyümedim
belki de hiç çocuk olmadım
ne yaşadığımı anlamadan
hayat denen oyunu oynuyorum anne

hatırlıyor musun anne?
bana 35. yaşgünümde
" sen sana göre yolun yarısına gelmiş olabilirsin
ama sen bana göre hala benim küçük kızımsın"
demiştin.
ağlamıştım göğsünde o an
hala öyle miyim anne
hala küçük müyüm
hala korur musun beni yüreğin yettiğince
dünyanın kötülüklerinden?
ben büyümedim mi anne?
o zaman bana muzip muzip şakalar yapan
sarışın tatlı kız kim anne?
beni kandırmak için türlü numaralar çeviren
bu yakışıklı oğlan kim anne?
hayatım nerde başladı
nerde biter bilmem anne
ama hayatım iki minik yürek
onu biliyorum anne...

bugün kırk oldum anne...
kırk senede epeyce şey gördüm,
epeyce şey yaşadım anne.
kırıldım anne,
döküldüm anne…
parçalandım, hırpalandım
olmaması gerekenler oldu,
yaşanmaması gerekenler yaşandı
belki hatalar yaptım anne,
belki hiç suçum, günahım yoktu
ama kader anne
önüne geçilmiyor
önüne geçemedim
gücüm yetmedi yapamadım
yaşandı ve bitti anne...
ama en güzel zamanları
herşeye rağmen
kollarında geçirdim anne...
ve şimdi benimde kollarımda
iki can var
bana anne diyen
hayatımın anlamı
yaşama sebebim
aşkları hiçbişeye değişilmeyen
sevgilerine paha biçilmeyen
ve benim hayatım onlar anne
tıpkı senin hayatın
ben ve kardeşim olduğu gibi
benim hayatımda onlar anne...

bugün kırk oldum anne...
geriye dönüp baktığımda
hiçbişeyden pişmanlık duymuyorum anne
yaşadığım herşeyin
arkasındayım anne
dağ gibi duruyorum.
yaşanması gerekiyordu
öğrenmem gerekiyordu
hep öyle düşündüm
hep öyle baktım hayata anne...
ama şunu bilmeni isterim
anne olalı beri
seni çok daha iyi anlıyorum anne
anne olmadan önce
kızdığım huylarını
şimdi aynısını yaparak
hayretler içinde
kendimi izleyerek hatırlıyorum anne.
seninle çok daha güzel şeyleri
mutlulukları paylaşmak isterdim anne
ama hep sıkıntı yaşadık seninle
hep bir mesafe
hep bir uzaklık
biliyordum yanımdaydın
hala da yanımdasın kendince
ama hala hep bir mesafe var aramızda
adını koyamadığım
söyle anne çok mu zordu
birbirimize biraz daha anlayış göstermek
söyle anne
çok mu zordu
saçımı okşamak...

bugün tam kırk oldum anne...
ben çok sevdim anne
herkesi herşeyi hep çok sevdim
kimsenin kötülüğünü istemedim
hep iyi oldum
hep dediğim gibi
ben yüreği çok güzel bir kadınım anne
ama birini çok sevdim
herşeyden çok belkide, anne
ama ondada yanlış yaptım anne
yanlış değil belki
adlandıramıyorum
bilmiyorum
bildiğim
sevdiğim kadar sevilmedim anne
yüreğimi yakan en çokta bu oldu anne
sevgisizlik ne zormuş be anne
sevilmeden sevmek
ne çok acıtıyormuş insanın canını
onuda öğrendim anne.

bugün kırk oldum anne...
dönüpte bakınca arkama
şükrediyorum herşey için.
aldığım nefes,
senin ve babamın varlığı,
kardeşimin desteği
ve hayatımı anlamlandıran
kızım ve oğlum için...
şükrediyorum tanrıya
bunca yaşadığım şeye rağmen
beni yinede şanslı kullarından yarattığı için...

bugün kırk oldum anne...
her şeye rağmen hayat çok güzel anne
çok güzel ve yaşanılır.
hadi anne gülümse biraz şimdi
akşam pasta alıp geleceğim eve
birlikte kutlayalım doğumgünümü
tıpkı yeni doğmuşum gibi
herşeye yeniden başlayalım
hayata yeniden başlayalım anne
doğumgünüm doğumgünün olsun anne
ve nice mutlu senelere olsun anne
ikimizede...


iyiki doğdum iyiki doğurdun beni anne…
sevgiyle…

--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/cadilarmekani adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.

Blog Arşivi