8 Haziran 2013 Cumartesi

[cadilarmekani], öpebilirsin uzaklardan dudaklarımı

Öpebilir misin Uzaklardan Dudaklarımı?
Ses Versem, Uzaklardan Çalabilir misin Sevda Türkülerimi?
Alabilir misin Ellerimi Uzaklardan Aşk Sıcağında Avuçlarına?
Kuşlarla Selam Yollasam...
Haykırsam...
Yansam...
En Sıcak...
En Naif...
En Kadınca...
İklimsiz Gökkuşaklarında Yollasam Alır mısın Yüreğine?
Dokunabilir misin Dudaklarıma O Uzak Diyarlardan?
Ben Hasret!
Ben Yangın!
Ben Kanarken...!
Dokun Sevdiğim!
Dokunuşunla Hissettir Tüm Mevsimleri...
Hafif Esen Meltem Ol Bazen Serinlik Ver Sevginle Yanan Yüreğime...
Özlemler Son Bulsun Dokunuşunla...
Güneş Gibi Dokun Bana, Yüreğim Sıcaklığınla Dolsun...
Belli Belirsiz Olsun Dokunuşun, Titretsin Bedenimi, Tenimi!
Sarmalansın Sevginle...
Yağan Yağmur Gibi Olsun Dokunuşun, Damlalar Okşasın Ruhumu...
Toprağın Suya Hasreti Gibi Kirpiklerimden Süzülen Bir Damla Yaş Olsun Dokunuşun...
Hep Orada Hapsolsun...
Dokun Sevdiğim!
Her Dokunuşunda Ruhum Senin Olsun...!


Sesinin Gölgesine Sığınmışım...
Avuçlarımda Izdırap, Gözlerimde Hüzün Bulutları Var...
Yüreğim Titriyor!
Suçum Sevmekse Eğer, Evet, Gönülden Sevdim Ben!
Güz Yangınında Yanan Yüreğimi Boşuna Titretme!
Yangın Dört Bir Yanımı Sarmışken, Kül Olup Savrulmadan Can Suyum Ol...
Küçük Bir Çocuk Gibi Ellerimi Tutup Dizlerine Uzat...
Okşayarak Beni Sinene Sar...
Yüreğinle Dokunursan Yüreğime...
Sarılıp Sana Omuzunda Ağlayabilmek Var!


Güneş Gibi Uzaklarda, Işık Gibi Taa İçimdesin...
Bazen Tatlı tatlı Hayatımdasın...
Bazen de Ruhumun En Derinlerine Düşen Bir Nisan Yağmurundasın...
İç Çektikçe Büyüyen Bir Aşk Yarası, Özledikçe Büyüyen Sevdamsın...
Ayrılık Var Deme, Yollar Uzak Deme!
Hele Hele gelemiyorum, Asla Bahsetme!
Nerede Olsanda...
Bil ki Aşk'ım Her An Benimlesin!
__________________




--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

Blog Arşivi