19 Haziran 2013 Çarşamba

[cadilarmekani], HZ MEVLANADAN

Hazret-i Şems’i, konuşup nasihat etmesi için bir meclise davetetmişler.Meclise girer girmez köşe bir yere oturunca kendisini baş köşeye davet edenlere de şu cevabı vermiş: Adam adamsa oturduğu her yer köşe olur ona!

Sen benim; Yaradan'dan ötürü yaradılanı sevişim, bir adım gelene on adım gidişimsin... Sen benim, bugünüme şükür, yarınıma dua edişim ve kapanmayan avuç içimsin...

Sen benim; sonsuz sadakatim, merhametim, hissiyatım, şefkatimsin...

Sen benim; her şeye rağmenim, asla pes etmeyişim, başımı öne eğmeyişim ve ümidimi yitirmeyişimsin...

Hz. Mevlana

Ey dizinin dibinde sabahladığım sevgili!...
Bizim birbirimize söylediğimiz güzel sözleri,şu beli bükülmüş gökyüzü saklar. Bir gün gelir taşımaktan yorulurda sırları yağmura fısıldar. İşte sağanak sağanak yağan o yağmurlar aşkın gözyaşlarıdır...

Hz.Mevlana


Ey dost..
Kul hakkı nedir bilirmisin?
Allah (azze ve celle) yarına bırakır ama
Yanına asla! bırakmaz..


Ey Gönül..!
Ateş için rüzgar ne ise, aşk için de ayrılık öyledir; küçük olanı söndürür,
büyük olanı ise daha da güçlendirir.. ve iyi bil ki, Ey Gönül ! AŞK;
ateşten bir denizi, mumdan kayıkla geçmektir.. Yanıp kül olmadan asla
geçemezsin ...

Hz. Mevlana.


--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/cadilarmekani adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

Blog Arşivi