2 Haziran 2013 Pazar

[cadilarmekani], AVUÇLARA YAZILAN ŞİİRLER

/Bir sabah seninle sende uyanıp
Gözlerinle bir aynayı paylaşabilmek umuduydu Aşk.../

Dilsiz oyuklar değil gözlerin
Denizin tapulu malı değil sonra gece
Bu gece bizim...
Her yerine dokunmalıyım mavinin
Kıvrımlarını ezberlemeliyim...

Açma...Sakın gözlerini...
Yakamoz içinde kaldı sokaklarım
Gökten sen damlarken kaldırımlara
Yıldızlar da aktı hani üstümüze arada

/İsraftır her gölgeye Aşk kelimesini zikretmek.../

Kusursuz birer düğümdü boğazıma dizdiğin kelimeler
Kuduz bir denizin ağzındaki köpük kadar beyaz ve serin sabahlar
Seni kimse yokken seviyorum kıyılarda
Herkes uyuyorken seviyorum seni...
Ben bulayım sen saklan...Kıyılarda...
Takma isimlerle dolaşmıştın ömrümü oysa
Gelip gözlerime konana kadar
Zihnimin nezarethanelerine atılmış birer çentikti isimlerin
Ben seni biliyordum sen yokluğunu bilmeden
Asılsız birer ihbar gibiydin işte önce

Putlarına küs İstanbul aşığıyım
Elimde mavi bir kalem
Geceyi gündüzü sana boyamaktayım

Seni beklemek anlam kazanması yelkovanın
Sahi ne renk olur sensiz gece...
Bilemedim...
Oysa ben çok önce söyledim
'Denize değmemiş her martı küstür gökyüzüne...'

/ Uçmayı istiyorsan önce kemiklerini boşaltacaksın
Aşkı istiyorsan önce kalbini.../

Vanilya ve süt yanığı kokusu tenin biliyorum
Terlemiş şarap dumanı sesin
Dudaklarım seni tanımadan ölmemeliyim
Hani olur da o melek ararsa dudaklarımda
Bir kelime... Bir kafiye... Bir zikir
Tanrı'dan seni dilemeliyim...

Suyun üzerinde seken bir taş sesi
-ki ses denizden gelir aslında-
Kıkırdağı ezik bir başparmak
Boğazları şişmiş İstanbul gibi
Adını söylemek aç bir bebek bekleyişi geceye...

Sonra ismin vardı...
Asıllı bir ihbar gibiydi
Tanrı'dan gönderilmişti
İsmin verilmiş bir söz gibiydi
Her sabah aklımda...



Enes Safa

--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

Blog Arşivi