24 Mart 2013 Pazar

[cadilarmekani], SESSİZ GECE

Eyyy sevgili...
nefes aldığın şehirden sesleniyorum bu gece
uyuyamadığım taş yataklar kanatıyor düşlerimi
idam sehpalarına çıkartıyor eylül
sığmadığımız topraklar yeşertiyor kaktüsleri
... dikenleri ok gibi saplanıyor yüreğime
çivilenmiş bir pencereden bakıyorum şehrine
kaç kere kör anahtarı çeviriyorum da kilidine
uzanıp dokunamıyorum aldığın nefeslere

ey sevgili yokluğunla düşmez miyim derde
dokunmak istiyorum aldığın her nefese
kulak veriyorum senden gelecek bir sese
bir haberin bir selamın gelmiyor niyeyse

ey sevgili
nefes aldığın şehirden sesleniyorum bu gece
dokunamadığım her nefeste
dertli bir vapur demirliyor iskeleme
ağır ağır arabesk duygular çıkıyor güverteye
karanlık bir el söndürüyor yaktığımız yıldızları
gökyüzünün karası çöküyor üstüme
düşlerimi seriyorum
sessizce geceye...


--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

Blog Arşivi