3 Mart 2013 Pazar

[cadilarmekani], SEN GİT OYALARIM BEN YARALARIMIZI

Kan sızmadı henüz... Yüreğim(iz)in lal dudaklarından hücrelerimize... Yüzümün çizgilerine basmadan kendim de yürüyebilirim.

Sen git, ben oyalarım yaralarımı(zı)...

Su alıyor yürek kayığı(m), kaçak var kıyıya doğru! Hadi daha hızlı kulaç at, aşksızlığa... Küreklerimi kıran yalancı kaptan, yüzmesini bilmiyordum ki ben!
Aslım batıyor,derinlere.

Geri dönüp, kurtar/ma ne olur?

Merak etme beni, sancımasın sol yanın... Ben her yazımın satır başlarında bulacağım seni. Gözlerim karanlığım(-ız)a göz kırparken... Paslanmış yüreğim, dilsiz sevişmelerin edepsizliğinde gülümseyecek terkettiğin yarınlara... Parçalanmışlığın dengeleri bozulacak, sen de doğmak adına günahı Tanrı'sını ağlatan gecelerde arsız adamların kolların/da yok yok edeceğim ruhumu!

**

Coğrafyandım ya senin! Ütopyalarımı unuttum. Nehirlerimin akıntısına kapıldı umutlarımın harfleri… Gölgelerinde üşüdü çiçeklerim.Yıktın şehirlerimin içinde ki minarelerimi.

Göğe açılmıyor artık, sen’li düşlerimin elleri!

Hangi uyağa sığdırabilirim şimdi seni?Hangi kemanın kopuk telllerinde aşkın devrik bestesini yapabilirim?

Reddedilmeye hazır; oyuncakları kırılmış, kimsesiz arka sokakların çocuklarının günlüklerinde saklandı sen'li cümlelerim.
Onlar kadar yıkık!
Biliyor musun?
Gülümsüyorum yine de, kirpiklerime rağmen...
Tabiatın şapkasından yıldızları çalmaya hazırlanıyorum yine.Çocukluğumdan miras kalan saflığımla,vedaların kuyruklarına takacağım...

Bak, yıldızlar getirdim sana...

Yüreğimin batık kayığından tek kişi kurtuldu ve o ben değilim...
Kanama başladı...
Sızıyor ömrüm(-üz)e...
Kanıyor...
Kanayacak daima...
Kaç, benim gibi acı(ma)sın canın!
Ben oyalarım yaralarımı(zı)...


--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

Blog Arşivi