21 Şubat 2013 Perşembe

makarna | Fwd: Ken An size bir video gönderdi: "Zara - Dilenci Orhan Gencebay Ile Bir Ömür Yeni 2012"

----------i ----------i: "Zara - Dilenci Orhan Gencebay Ile Bir Ömür Yeni 2012"
Kime: 607kenan@gmail.com


 ***ZARA"dan **DİLENCİ*** YouTube'da sizinle bir video paylaştı
Zara** Dilenci
Zara - Dilenci Orhan Gencebay Ile Bir Ömür Yeni 2012
yükleyen: 0Mechul
Zara - Dilenci Orhan Gencebay Ile Bir Ömür Yeni 2012
╚►╚► http://www.facebook.com/Mechulls
╚►╚► http://www.facebook.com/Mechulls

Sevmek çok zormus
Sevmemek çok zor
Sevilmemek çok zor
Sevdim ama sevildimmi
Bilemiyorum
Aglamak çok zor
Aglamamak çok zor
Aglayamamak çok zor
Hergün seni kaderimden dileniyorum

Bir dilenciyim senden aski dilenen
Her firsatta hor görülüp belki gülüp alay edilen
Bir dilenciyim gelecegini bilmeyen
Senden ne para ne pul nede acimani bekleyen

Kirdim kirilmayan
Gururumu ve o çok deger verdigim onurumu
Serdim yollarina ömür boyu besledigim büyüttügüm
Yasatan umudumu
Bekliyorum hergün
Sen görmek için ve çizmen için kaderimin yolunu

Beklemek zormus
Sabretmek çok zor
Bekletilmek çok zor
Ömrümün her kösesinde seni bekliyorum

Ask olmasaydi böylesine yanmazdim
Senden bir melek yaratip secde edip kalmazdim
Ben ne dilenci
Ne de bir gurursuzum
Çok sevdigim için böyle asik böyle mutsuzum

Kirdim kirilmayan
Gururumu ve o çok deger verdigim onurumu
Serdim yollarina ömür boyu besledigim büyüttügüm
Yasatan umudumu
Bekliyorum hergün
Sen görmek için ve çizmen için kaderimin yolunu

Albümdeki Eserler
Ajda Pekkan - Severek Ayrılalım
Athena - Bir Araya Gelemeyiz
Berkay - Dünya Dönüyor
Candan Erçetin - Beni Böyle Sev
Demet Akalın - Farkında Mısın
Deniz Seki - Benim Dünyam
Duman - Gönül
Ebru Gündeş - Dil Yarası
Emel Sayın - Hayat Devam Ediyor
Emre Aydın - Bir Teselli Ver
Hande Yener - Kaderimin Oyunu
İzel - Kabahat Seni Sevende
Kutsi - Ben O Zaman Ölürüm
maNga - Ya Evde Yoksan
Mustafa Ceceli - Yarabbim
Mustafa Sandal - Kır Gönlünün Zincirini
Nilüfer - Dertler Benim Olsun
Koro - Batsın Bu Dünya
CD 2

Nükhet Duru - Gitti de Gitti
Özcan Deniz - Vazgeç Gönlüm
Rafet El Roman - Beni Biraz Anlasaydın
Seksendört - Dokunma
Serdar Ortaç - Hor Görme Garibi
Sezen Aksu - Akşam Güneşi
Sibel Can - Bitmesin O Felek
Şevval Sam - Kahrolayım
Tarkan - Hatasız Kul Olmaz
Volkan Konak - Gurbet
Yaşar - Yorgun Gözler
Yıldız Tilbe - Aşkımı Sakla
Yıldız Usmanova - Neyi Değiştirdik ki
Zara - Dilenci
Zerrin Özer - Sev Dedi Gözlerim
Koro - Batsın Bu Dünya
©2013 YouTube, LLC 901 Cherry Ave, San Bruno, CA 94066

--
--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
ℂ⋆ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ℂ⋆
 
Grup mail adresi: makarna@googlegroups.com - Grup yöneticisi: makarna+owner@googlegroups.com - Grup anasayfa: http://groups.google.com/group/makarna - Gruba üyelik: makarna+subscribe@googlegroups.com - Grup üyelik iptal: makarna+unsubscribe@googlegroups.com
 
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "MAKARNA" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için makarna+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

Blog Arşivi