17 Şubat 2013 Pazar

[cadilarmekani], YÜREKTEN SEV

Adam gibi sevmek var da,

Kadın gibi sevmek yok mu?

her ikisini de sevmedim zaten,
ne adam gibi sevmek ne de kadın gibi sevmek,
aslolan sevginin ruhundaki sevda gibi sevmek,
adı sevgi işte adamı kadını şusu busu yok işte,
neyi seversen sev, bir kitabı, bir aşkı sedayı,
türküyü ya da bir şiiri, mükemmel olan herşeyi

neyi seversen sev, ama yürekli sev, adam gibi sevmektense,
yürekten sev,
ben de sevdim her canlı gibi, dalda ki yapraklar,
çiçekteki arılar, türküdeki yiğitler,
şiirlerdeki sevdalar gibi sevdim,
ama yürekten sevdim, hiç silgi vurmadım sevdama,
hiç ad takıp haykırmadım, sırf kahraman olmak için sevmedim,

bir kitabı, bir türküyü ya da bir sevgiliyi,
ve hiçbir zaman karşılık beklemedim sevdamdan,
çünkü ben yürekten sevdim, adam gibi değil.
en çokta halkımı sevdim, ama ırkımdan olduğu için değil,
ayağa kalkıp alkışladıkları için değil,
adam gibi olmaya çalıştığım için de değil,
ben sadece ufkumdaki, umudumdaki sevdam gibi sevdim halkımı,
ölen, öldürülen, vergilere bağlanan, emeklerine es geçilen,

özgürce dilini söyleyemeyen, hapsedilen, sırf düşüncelerinden
dolayı kelepçelenen, kültürünü yaşayamayan halkım gibi,
sürgünlere yollanan halkım gibi, yürekten sevdim.
Bir de seni sevdim, umulmadık bir anımda,
ama yürekten sevdim, ne adam gibi ne de delikanlıca değil,
yürekten sevdim ben seni. eğer bunun adı,
adam gibi sevmekse??? o başka!!!

ama benim sevdamın adı yok, yüreğimdeki sevgimin adı yok,
bu sevgiye bu aşka bir isim bulacak varsa,
işte meydan bulsun, ama ben sevdim mi,
YÜREKTEN severim, bu sevgim ister bir kitaba olsun,
isterse sana olsun gülüm, farketmez,
HALKIM kadar onurlu, kavgam kadar yürekli,
sevdam kadar aydınlık, dağlar kadar görkemli bu sevda.

bu sevda yürekten bir sevgidir ve adı yoktur.
seni düşündükçe, yıldızlar ışık saçar yüreğime,
ay gibi parıldar içimdeki sevdan,
bu da sana olan yürekli sevdamdandır gülüm..
seni düşündükçe, adı konmamış şiirler yazarım sana,
sevdalı, hüzünlü türküler sayıklarım her düşündüğümde,

ben karşılık beklemeden sevdim gülüm,
sevgilerin en güzeli en yüreklisi bu işte,
ve eğer ki bir gün birini ya da birşeyi seversen,
adam gibi değil, yürekten sev,
hoşçakal gülüm, eğer ki bir gün sen de seversen, YÜREKTEN sev...

 



--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

Blog Arşivi