21 Eylül 2012 Cuma

[cadilarmekani], ZAMANA SARIL

Zamana sarıl
Gözlerine denizden kum dolsun
Martılar aşkla uçuşsun gökyüzünde
Düşlerim beynimi kemirsin saatlerce
Giydiğim deli gömleği bol geldi üzerime
Aşkına delirmiştim ben
Senin dudakların susunca
Zemheri geldi hava buz kesti sen yoksun
Ben şimdi hangi kuytu köşede bıraktığın gölgene sarılacağım
Bu hayat yosma gibi kiminle düşüp kalktığı belirsiz
Bir yıldız düşsün bu gece gökyüzünden
Ölüm fermanımı imzalasın kayarken gökyüzünden
Mecalim yok seni öpmeye hadi yorma beni
Uzat dudaklarını saçlarına ay ışığı düşmüş güzel
Matem var dedin demi gözlerin bu yüzden nemli
Sen hele sus hayalimde ellerim teninde gezinsin
Karanlık saçma sapan simsiyah gözlerinde
Hasret deniz gibi ben garip sandalcı
Kürekleri çek çek gelmiyor bu denizin sonu
Son durak denizin mavisi bulaşmış gözlerin
Yolcu yolunda gerek
Ben yolumu kaybetmiş garip aşık
Hangi soka sana çıkar ki bilemedim
Kim söndürdü bu şehrin ışıklarını
Ben sende yanmaya geldim
Yangın yeri dudakların dokunsam kül olurum
Dokunmasam sensizlikten ölürüm
Ellerin ne kadar narin senin
Tut ellerimi ince ince seveyim seni
Hayale dalsam gözlerinde
Hangi aşkla uyanırım sabaha karşı
Seviş benimle bu gece
Bu günün yarını varmı yokmu bilinmez
Hadi sen hep böyle güzel gül
Ben gülüşlerinden de öperim seni…..

Ateş ÖYKÜ



--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi