30 Eylül 2012 Pazar

[cadilarmekani], seni ölümüne özledim

Eğer özlem dokunmadan hissetmekse
Gözünün önünden hiç gitmemesiyse
Soluğunu duyarcasına yakınında sanmaksa
Evet seni ölümüne özledim……
Ellerini ellerimin arasında zannedip

Avuçlarımı her defasında koklamaksa
Dokunmaksa tenimde tenini aramaksa
Evet seni ölümüne özledim……
Dizinin dibinde, gözünün önünde istemekse
Yaşamından vazgeçercesine sevmekse
Dünyaya gelişindeki yaşam sebebine saymaksa
Evet seni ölümüne özledim……
Yaşamım boyunca hep aradığım yürekse
Gözlerin içe işlemişliğine yanmaksa
Resmine bakarken acıyla kavrulmaksa
Evet seni ölümüne özledim……
Sesinin duyulmasındaki nasılsın denen cümleye açlıksa
Hala seni seviyorum un ifadesine eş bende özledim,i duymaksa
Seni düşünürken bile hala içimin titremesiyse
Evet seni ölümüne özledim……
Ayrılığı kabullenmekse
Severken kavuşamayacağını bilmekse
Dayanılamayacağı için yan yana gelememekse
Beraberken ayakların yerden kesilmesi ise
Evet seni ölümüne özledim……
Özlemin dayanılmaz hal almasıysa
Zamanın törpüsüne inat son sevdamsan
Bu yaşamı aşmış öbür yaşamda kavuşmaya kabulsem
Evet seni ölüm ötesi özledim....



--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi