10 Şubat 2012 Cuma

[cadilarmekani], SiMDi SeN BiTTiMi DiYoRSuN

SiMDi SeN BiTTiMi DiYoRSuN




simdi
sen bittimi diyorsun
bunca yasanmisi bir kalemde silip
beni böyle ateslere verip
yüreğini yüreğimden çekip
alip basini gidiyorsun
peki yildizlar çikarmi sen 
gidersen
günes doğarmi sabahlarima
ay çare olurmu karanligima
sel olup karismazmisin 
gözyaslarima
bu sevdaya ayrilik tohumlarini ekersen






ne olacak 
senli umutlarim mavilerim
ne olacak
sana kurduğum düşlerim pembelerim
ya 
sana duyduğum ask kirmizim alazım
yasanmasinmi sana dair hayallerim
sana büyüttüğüm sevgilerim
olmasin istiyorum hiç 
keşkelerim
kalmasin içimde söyleyemediklerim ask sözlerim
dolanmasin boynuma senli hüzünlerim
sensizliği çekmesin bu seven yüreğim





sen
gidince 
yasarmiyim saniyorsun
güneþ güne, bana her sabah sen doğuyorsun
karanlığma ışık sen oluyorsun
bu kadar kolaymı saniyorsun
nasil seviyorum seni 
bilmiyormusun?
sen 
gideresen kalirim karanliklarda
hiç bir günüm doğmaz aydinliklara
büker boyunlarını hepsi solup giderler
çare olamam papatyalarima
yapma sevdiğim 
atma beni sensizliğin karanliklarina





şimdi 
sen bittimi diyorsun bu sevda
hiçmi ümit yok ufacikta olsa
hiç bir karsilik yokmu bu kadinin sevdasina
yasadiklarimizi atacakmisin
anilarin tozlu sayfalarina
senki 
benim asktan basimi döndüren
senki kendini bana bukadar sevdiren
senki 
benim gülüşlerime gülüs eken
bir kez daha beni düşün giderken
dur dur 
bitmedi bu aşk, dur daha çok erken





sen
gidersen yasarmiyim saniyorsun
kendimi hüzünlere asmazmiyim saniyorsun 
dünyanin düzenini bozmaymiyim sanıyorsun
kanamalarım dinermi sanıyorsun
ah be sevdam çoook çok yaniliyorsun
sen bende sevilmiyor 
tapiliyorsun

huzuncicegim




 

--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.














 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi