16 Şubat 2012 Perşembe

[cadilarmekani], Beklemeyi Beklemek



unutkanlığımdan trenler geçer 
bütün vagonlarında adsızlığın 
beklemeyi beklemek yiter 
saatleri silerim defterimden 
düşüncem sığmaz zamana 
özlemeyi bilmeden 
uzaklar bile küser ellerime 
ellerim sensizliğe layık değil 
kanatmazsa ala bir kuşluk vakti 
gözlerimi.




beklemeyi bekleyerek 
akladım ölümü 
kendini sensiz bıraktığını bile bile 
söyleme kimseye ardından nasıl baktığımı 
bu istasyonda unutkanlık 
aşka alıcı gözlü bakan bir hayat kadar uzun mu uzun 
seni unutmayı unuttum 
selvi boylu bir ikindiye harcadım tüm ömrümü 
hangi göğün son kırlangıcıysan gel artık 
iklimlerim hayta serçelerle sevişmeyi unuttu 
ben seni unutmayı 
dünya unutsa da geçmiş zaman hasatlarını





kış pazarlarının çocuk sıkıntıları yok artık 
seni unutmaktan yana ne varsa tuz buz 
sesimi uzun soluklu bir türküye davet ediyorsun 
aşka aç bir harami edasıyla ünlüyorum dağlara 
adsızlığını 
beklemeyi beklemek istasyonunda 
seni unutmayı unuttum 
baharı hapsetmemek için 
sensiz çiçeklenişine evrenin 
noksansız bir noktasızlık bu 
sesimdeki kedere acıyorum 
anımsattığı için seni unutmayı unuttuğumu 
yokluğunda boşluğunun...




--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.














 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi