26 Aralık 2011 Pazartesi

makarna | Hayvan severler dikkatinize...


Hayvan sever arkadaşların ilgisine...

ediz

 

Arzu hn'ın iletsidir: 

Geçen hafta bakımını üstlendiğim 4 köpeğe bakan inşaat bekçisi haber verdi. Sabah evine giderken rastlamış onlara. 2 kutu içinde terk edilen tam 29 bebek köpek! 5 tanesi maalesef melek oldu. Orda olan tek anneyi ve bebekleri beslemeye çalışıyoruz ama yetemiyoruz. Bu kış günlerinde bu tatlı yumurcaklara ACİL birer sıcak yuva vermek hepimizin elinde! Lütfen onları kötü kaderlerine terk etmiyelim.
İletişim: 0541 684 4738


--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
ℂ⋆ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ℂ⋆
 
Grup mail adresi: makarna@googlegroups.com - Grup yöneticisi: makarna+owner@googlegroups.com - Grup anasayfa: http://groups.google.com/group/makarna - Gruba üyelik: makarna+subscribe@googlegroups.com - Grup üyelik iptal: makarna+unsubscribe@googlegroups.com

Blog Arşivi