19 Aralık 2011 Pazartesi

makarna | cennet cehennem satışları:)))









Salamon Vatikan'da gezerken upuzun bir kuyruk görür.
"Nedir bu kuyruk..?" diye sorduğunda;
Kuyruğun diğer ucunun kiliseye uzandığını ve Vatikan kilisesi tarafından cennetin parça parça satıldığını,
1000 dolar verenin de cennetden bir parça satın alabildiğini öğrenir.
Kuyruğu takip edip kiliseye ulaşır, kapıdaki görevlilere
"ben cehennemi satın almak istiyorum.." der.
"Olmaz burada cehennem satışımız yok, cennetden bir parça almak istiyorsan da sıraya gir.." derler.
Salamon cehennemi almakda kararlıdır ve ısrarınıda sürdürür.
Kapıda Salamon'u  ikna edemeyen görevliler, içerde Papa'ya durumu anlatırlar.
Papa gülerek;
"gidin sorun bakalım cehennemin tümüne ne kadar veriyormuş bu akılsız adam.." der.
Kapıya inip Salamon'a sorarlar;
"10.000 dolar veririm.." demiş.
Papa Salamon'u  içeri çağırtır, hazırlattığı evrağı da  imzalatıp 10.000 dolarını da aldıktan sonra arkasından gülerek uğurlarlar.
Dışarı çıkan Salamon, kapıda günlerdir cennetten bir parça satın almak için bekleyen binlerce kişiye elindeki belgeyi gösterip;
cehennemin tümünü ben satın aldım, artık cennet için uğraşmanıza gerek kalmadı, dağılabilirsiniz....."
sonra ne oldu dersiniz...
Cennet satışları dibe vuran Papa ve ekibi 10.000 dolara sattığı cehennemi Salamon'dan geri alabilmek için hala pazarlık etmekte,
son durum..;
Salamon 10 milyon dolarda ısrarcı...
 

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
ℂ⋆ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ℂ⋆
 
Grup mail adresi: makarna@googlegroups.com - Grup yöneticisi: makarna+owner@googlegroups.com - Grup anasayfa: http://groups.google.com/group/makarna - Gruba üyelik: makarna+subscribe@googlegroups.com - Grup üyelik iptal: makarna+unsubscribe@googlegroups.com

Blog Arşivi