13 Aralık 2011 Salı

[cadilarmekani], MASALLARDA BU GÜN

Güliver gibi büyüğüm hayatta Yüreğim ve onurumla
Küçük küçük insanlar var etrafta Küçük küçük hesapları olan
Zeka kırıntısı taşımadan.

Pinokyolar çoktur ülkemde Tahtadır bedenleri yürekleri de
Boş sözler yalanlar çoktur Burnun uzamadığına bakmayın.

Robinson gibi Yapayalnız kaldım ben
Sevgisizler arasında  Sevgiyi bilen, yürekli.

Don Kişot’um Savaşım var benim Yel değirmenlerine karşı
Yel nereden eserse O yöne dönenlerle.
Yedi cücelerden biriyim Pamuk Prensesi sevdim
Yedi dev yürekliden biriyim
Ama ne farkeder
Masal yeniden yazılmadıkça, kaybedeceğim.

Ormandır yaşam Kırmızı başlıklı kızım ben
Kurtlar babaanne rolünde
Kurtlar sofrasına merhaba.

İnsan her attığını vuramaz Willhem Tell olamaz yani
Tahir ile Zühre şiirindeki elma
Sevmediğin için paramparça.

Robin Hoodlar kalmadı Ne de orman Şervud Ormanı
Orman kanunları işliyor
Orman karlı, kıyan ormanı.


Erdal ALGA


--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi