14 Eylül 2011 Çarşamba

[cadilarmekani], Yok olsam… Hiç olsam… Ben olmasam…

içimde minik bir serçe serçenin içinde göç katarları…
Yükünde bütün hüzzam şarkılar…
Sesinde çığdan büyük acı acıdan büyük gözyaşı…
Sonunda ayrılık… Ellerimde koskocaman bir boşluk…
Gidende unutulmak korkusu kalanda yine gözyaşı…
Demir paslı bir kapı ya da çelik çiçekli… Giden kapıyı çektikten sonra hikâye gerisi… Ne kapının süsü ne demirin pası… Ne de kapının paspası… Sadece kalanın gözyaşı… Ardında bıraktığı bin yıllık acı ve gidenin göstermediği gözyaşı…

Gözümde binlerce anlam… En çok hüzün barındıran… Gitmelerin “git” lerini okuyamasam haykırsam sana yüreğimin “kal” larını… Beynimin “unut” larına sağır olsam ve yine yüreğim bağırsa beynimin kulaklarına bütün şiddetiyle usulca umutlarını… Umutların arasında “unut” ları unutsam… Yeni “sen”ler doğursam sana yeni “ben”lerden… Yeniden “biz” olsak… Yahut ölsek hiç yaşamamış olsak…

içimde bir karanlık… Sesimde kararsızlıkla sana seslensem… Bir rüya olsa bu hiç uyanmasam uyansam da hatırlamasam… Yol iz bilmem bildiğim tek yol senin yolun olsa kalkıp sana gelsem… Gel desen… Ah! Gel desen…

Silsem gözlerinden yüzümü… Yırtıp atsan yüzümdeki hüzünü… Ellerim üşüyor beni sıcaklığına sar… Ve eski vedalardan getir bana yeni merhabalar..
Ah! Yıldızlar kadar uzaksın… Uzakta bir yıldız olsam…
Yok olsam… Hiç olsam… Ben olmasam…



--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi