25 Eylül 2011 Pazar

[cadilarmekani], Seviyorum SENİ"

"Seviyorum SENİ"

Bu gece ağır ağır kokluyorum yağmur öncesi hazan’ı,
Ağır ağır içiyorum Acı’yı , boğazımdan yudumlarken tadı kalır diye,
Dudaklarımı kanatarak öpüyorum sol yanımdan!
Hissetmek adına!
Acı’mak adına! Şah’a kaldırmak adına..
Seviyorum Ulan ! Her Aşk’a yakıştırmadan,
Kollarıma almadan Seviyorum Seni..
Dokunmadan! Kirletmeden saflığını,
Gözündeki şehri yıkmadan Seviyorum Seni..

Hissetmediğin kadarı ile! 
Görmediğin kadarı ile yazıyorum seni..
Kokunu basarak yaralarıma! Tütün basarak acı’ma yüzüme vuran sensizliği kandırarak,
En yalan dolan mevsimleri saçlarına yatırarak seviyorum seni..

Keşkelere! Olasılıklara bırakıyorum gidişlerini,
Ayak seslerin damlıyor gözlerime!
Kulaklarımda hissediyorum apar topar kaçışlarındaki! Sakinliği..
Gözlerin! Gözlerinden şarampole yuvarlanıyorum! 
Yokluğunu sarıyorum yaralarıma! Tentürdiyöt ile kandırıyorum sus’uzluğumu..

Su içmiyorum! Sen içmiyorum serzenişlerle dolu O kentte.
Acı’yı bal sanıp , kezzap döküyorum kalemime,
Kalemimin kanat sesleri çığlıklarda, Öldürdüm Kalemimden Melek’ yüzümü.
Yarım bırakıyorum saçmalıklarımı!
Seviyorum nidalarıyla fısıltılar bırakıyorum kulaklarına..

Duyuyormusun Yağmur Bakışlı Hüzün!
Görüyormusun Şehir Gözlü Kız!
Biliyormusun HAYAL,
İki bakır tel arasına asıyorum kendimi,
İç sızılarımdan red ediliyorum Ve kendi yokluğuma gömülüyorum.
Kızıla çalan bir bakışla!
Hiçbir çoçuğu kandırmadan ! acıyorum diye avazıım çıktığı kadar bağırıyorum!

Haberi olsun gönlünün!
Hiç çekinmeden Vur beni!
Al nefesini ve SUS..
Duy Seviyorum Seni.

Sabah zemherisine kafa tutarak! 
İman dolu sesimle! En ırak duaları bırakıyorum saçlarına.
Yağmalanan şehirlerim’e inat.
Gözlerine bırakıyorum naftalin kokan yüreğimi!

Çürük kabul edilmiş bedenim’le, bozmaca dualar etmeden!
Ölüm’e iki vakit kala Seviyorum Seni!
Yarım bırakılmış uykularına uyutarak!
Deliliğimi hayra yorarak ölüm uykusuna yatırıyorum benliğimi!

Her neyse Sevgili!
ACI’samda sözlerimden.


--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi