22 Temmuz 2015 Çarşamba

[cadilarmekani], ÖYLE ÇOK SEVDİKLERİM VAR

öyle çok "SEVDİĞİM " var ki...

ÇOCUKLARIN GÖZLERİNİ sevdim... içimde HUZURU, MUTLULUĞU yaşattığı için...ÇOK SEVDİM...

DİNMEYECEK SANILAN FIRTINALARI sevdim... yaşamın her döneminde, SAVAŞMAM GEREKTİĞİNİ ÖĞRETTİĞİ için...
BAŞARISIZLIKLARI sevdim... BAŞARIYA GİDEN YOLU gösterdikleri için...

GECELERİ SEVDİM ... tüm günümü nasıl geçirdiğimi DEĞERLENDİRME OLANAĞI verdiği için...
İnsanların SORUNLARINI DİNLEMEYİ sevdim... yaşamın gerçeklerini görüp, daha olgun insan olacağımı bildiğim için...

Duyulan eksiklikleri sevdim...HER ŞEYE SAHİP OLMANIN , insanı ne kadar MUTSUZ ETTİĞİNİ BİLDİĞİM için...
Sabahın erken saatlerinde çalan ÇALAR SAATİMİN SESİNİ sevdim... bana bugün de YAŞAMA OLANAĞI verildiğini gördüğüm için...

BUZLU YOLLARDA YÜRÜMEYİ sevdim...yaşamda da atılan YANLIŞ BİR ADIMIN insana ne denli ACI VERECEĞİNİ anımsattığı için...
UZAKLIKLARI SEVDİM ... özlemlerin DUYGULARI PEKİŞTİRDİĞİNİ bildiğim için...

Yaşamın renklerini sevdim... yaşanılan tüm duyguları tablolara döktüğü için...
Bir şeylere inanmanın mutluluğunu sevdim...kendimi iyi duyumsadığımda, yanımda olacak insanların varlığını bildiğim için...

Her ne olursa olsun bir şeyin BİTTİĞİ İÇİN ÜZÜLMEK yerine YAŞANDIĞI İÇİN SEVİNMEYİ sevdim... üzüntülere liman olursak, mutluluğun başka yerlere demir atacağını bildiğim için...

SEVMEKTEN VE SEVİLMEKTEN KORKMAYAN insanları sevdim... sevme ve sevilmenin yapaylıktan değil, DOĞALLIKTAN geldiğini bildikleri için...

ARKADAŞLARIMLA GEÇİRDİĞİM ZAMANLARI sevdim... içten bir SOHBETİN tüm AĞRILARA İYİ GELDİĞİNİ bildiğim için...

Ve SEVDİKLERİMİN ELLERİNİ TUTMAYI sevdim...
Avucumun içine bıraktığım YÜREĞİME DOKUNDUKLARI İÇİN...!


Alıntı

--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/cadilarmekani adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

Blog Arşivi