3 Ocak 2015 Cumartesi

[cadilarmekani], HERKEZ OLUYORUM BAZEN

Herkez oLuyorum Bazen...
Yine FaLa ALıştım, Akşam İş Çıkışı Bir FaLcı Var
Biraz Kahve Biraz Bahane Uğruyorum İşte
Tadına Doyum oLmuyor Muhabbetin
HavaLar Isınmak Üzere, Üşüdüğümü BiLiyorum
Hava Karardığında
Yanıma ALdığım, FazLalıkdan Montum Var Yanı Başımda
Yine DuyguLara Kapanmış, Yine Bir RoL'ü ÜstLenmişim
Çok Oyuncu Var Bir Birini Geçmek İsteyen
Utanmasa Üstüne Basıp Ezicek Neredeyse
Kendini Yaşarmış İnsan, Sadece Kendine Ayitmiş
Birinin Yere Düştüğünde Canı Acırdı Sadece
Ondakı Acıyı Hissetmezki Kimse
Yine Siyah'a Bürünmüş KaranLıkLa Aynı Rengi ALmışım
Sanki Kimse Görmicek Beni
Üstüme Düşeni Yerine Getiriyorum Sadece
Birinin Üstünü Örtmicek Kadar Aciz
Kendi Montunu Vermicek Kadar, BenciLiz Bazen
Yine ELimde Kendime Kızarak İçtiğim Şişe
Ne Mum Yanıyor, Nede Sokağı AydınLatan Işık Yeterince AydınLık
ALLAH'a Emanet Gidiyorum Yayan.
Herzaman DeğiL Azıtıyorum Bazen
Acımı Sorma Sakın, AnLıyacağını Sanmıyorum
YuvarLanıp Gidiyorum İşte.

--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/cadilarmekani adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

Blog Arşivi