3 Ocak 2015 Cumartesi

[cadilarmekani], BAŞ UCUNA KOYDUM


Baş Ucuma Koydum, UnuttukLarım Yok
Unutmaya ÇaLıştıkLarım, KaLmakda Israrcı
Garip, Soy Ağacını Çırıl ÇıpLak Soymuş Ten
Yüzüme Bak, Yüzünü SakLamadan Konuş
Kışkırtamadığın, DokunuşLarını SakLa
Senin oLmak İstememin Sebebi, BoşLuk
ZorLa Sahip oLduğum Herşeyin Yası
Göz Yaşıyım Lan Ben
Üstüne DamLaya DamLaya Akanım.
Kimse Dokunmasın Diğe Çiynediğimsin.
Kötüde oLsa Beni Anımsa, Nefret Etme
İkimizinda BaşLangıcıydı Bu Hata
İkimizinde SakLadığı, Bir Sır Sadece
İsmimizi Duyduğumuzda AğLadığımız GüLdüğümüz Yara Be
Benim oLdun İşte İstemesende..
YazıLmış Bir Şey Var Masanın Üstünde
Vedayı AnLatmıyor
SonzuzLuğa YeLken Açmış Bir Geminin KorkuLu YoLcusu
Kamara'sına SakLanmış Üstüne GüL KokLamadan
öLmek İsteyen Birinin
O Onun oLmadı Hiç, o oLduğunu Sandı ZorLada oLsa
Yine Bir Başkası Sayip Çıkıcak Sana
Herkesin Bir Seveni oLucak, UnutamadıkLarı oLduğu Gibi..
ŞiirLerimi Erotik İçerik GörenLer oLduğu İçin
DüzeLtiLmiş haLiyLe Sundum..
OnLarın HayaLLerini Bozmamak, Artık DevamLı Tükürdüğüm 
AsfaLt 
KaLpLerinde TaşıdıkLar, FesatLık Gib
--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/cadilarmekani adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

Blog Arşivi