12 Ocak 2013 Cumartesi

[cadilarmekani], SEN GİTTİN YA BEN GİTTİĞİNE İNANMIYORUM

Dilin sustuğu, konuşmayı unuttuğum bir diyardayım. Nemlenmiş gözlerimde mazinin özlemi, yaşanmamışlığın mutlu özlemi var. Seni bekliyordum, gelmiyordun. Her gün biraz daha çöküyordu üstüme, unutulmuşluk örtüyordu siyah tül misali.
Ben, mahcubiyetin, bekleyişin acısıyla kıvranıyorum. Kapımı çalacak bir tanrı misafirini...... seni
O sendin beklenen bekliyorum. Rüzgâr, her geçen gün biraz daha sinirlenerek seni bekleyişimin intikamını alırcasına çarpıyordu yüzüme. Gelirsin umuduyla döktüğün gözyaşlarımı.
Şimdiyse buradayım işte. Bölük pörçük. Yıkılmış, virane olarak.
Kimse bana o ana kadar hayallerimin bir rüya olduğunu söylemedi.
Suç bende miydi? sende miydi? Buradayım işte sustuğum, gülmeyi unuttuğum bir diyardayım
Zaman değildi sadece akıp giden. Bedenimde taşıdığım senin hissedemediğin duygularımdı..
Giderken hissedemedin yüreğinde olup biteni..
Sen gittin!
Sessiz sedasız..Fail-i meçhul yollarda bırakıp beni..
Ne yöne gideceğimi söylemeden,pusulasız yörüngesiz bırakıp beni.
Simdi hissedemiyorum yüreğini..
Gözlerini göremiyorum .Yoklar!
Ya sen? Kim bilir.......Kim bilir.....Neler neler düşündün.
Yargısız infazlarında beni mahkum ederken,
Sevmek yeter sanırdım kendimce.
Kendimce aşk yeter diyordum..Her derde dermandır diyordum
Oysa yanılmışım..
Senin duygularında da ben olmak gerekiyormuş..
Gittin mi şimdi sen sevdiğim?..Son bakışın kaldı gözlerimde gözbebeğim.
Sesindeki utanç kaldı kulaklarımda ,Gülüşün kaldı sevinçlerimde.
Sen gittin ya... ben susuyorum geçen zamanı izliyorum
bir başka ruh var vücudum da durmadan kendime koşuyorum...
sen gittin ya...ben duruyorum bu deli sevdamı benimle dövüyorum durmadan senle avunuyorum
aklına düşen hep sen oluyorsun...
sen gittin ya ...görmüyorum sadece benden öte beni ...
hep seninle buluyorum..sevdam yeniden ve yine seni yazıyorum...
yine aynı insanı anlatıyorum arıyorum
yanında götürdüğün beni geri istiyorum....sanmaki ben
bıraktığın yerde kalıyorum gölgen gibi arkandan geliyorum
kalbinden attığın beni ben kalbimden atamıyorum..
sen gittin ya...sözüm de duruyorum ölümüne içtiğim yemini başkası için bozmuyorum...
sen gittin ya ben gittiğine inamıyorum....



--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi