12 Ocak 2013 Cumartesi

[cadilarmekani], SAHTE DEĞİLDİ BAKIŞLARIM

Sahte Değildi Bakışlarım
Dün gece son gözyaşlarımla akıttım içimde
kalan zehirlerini
İçim yana yana kazıyarak yüreğimden attım içimde
kalan son zerrelerini
Susuyorum şimdi sadece susuyorum izliyorum
bekliyorum yarlarımı saracak
Canımı yakmayacak birini gardımı maskemi
düşürecek gerçeği
Yoruldum yalanlardan uydurduğum mutluluk oyunundan
Saht...e
kahkahalarımdan yaratığım ben olmayan benden
sahteleşmiş sözlerden
hislerden tek gecelik aşklardan yoruldum
Oysaki sadece beden değilim
ben
Kaybetmedim hala hislerimi gizlesem de içimdeler
O kadar da
zor değilim ben gerçekten görmek isteyenler görürler.
Canım yanmasın
diye gizledim oysa gerçeklerimi ama yapamadım yine
Beceremedim ….
Her
giden yine bir şeyler alıp götürdü benden
Hep yarım kaldı yaşamak
istediklerim hissettiklerim
Her defasında harabeye dönmüş bir yürek
kaldı bende..
Oysaki sadece sevilmek sevmek istemişti yüreğim sahte
değildi benim dokunuşlarım öpüşlerim sarılışlarım
En önemlisi sahte
değildi bakışlarım..




--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi