1 Aralık 2012 Cumartesi

[cadilarmekani], KÜÇÜK BİR ÇOCUKSUN SEN DAHA


Sen Daha ;
Gecenin Bir Yarısı Korkusundan Uyanarak
Yorgan Altında Kendini Güvende Sanıp
Hıçkararak Ağlayan Küçük Bir Çocuksun
Küçük Bir Kadın

Şimdi ; Yalnız Başına
Elinden Ben Tutmadan, Nasıl Gideceksin ki?
Yarım Kalmış Gece Yarılarına mı Meydan Okuyacaksın
Nasıl Geçeceksin Bu Ayrılıktan?

Gece Yarıları Yorgan Altına Saklandığın Gibi
Korkularını Unutturmak İçin
Titrek Dudaklarınla Şarkılar mı Söyleyeceksin
Söyleme! Daha Çok Kanarsın Çocuk
Daha Çok Korkarsın

Göğsünde Toplu İğne Gibi Hazırda Bekleyen Acıların Varken
Gitme!
İncitirler Seni
Üzülürüm!

Küçük Bir Çocuksun Sen Daha
Avuçlarımda Büyütmeye Çalıştığım Küçük Bir Kadın

Sadece Sesine Dokunmuşluğum Var
O Yüzden Her Konuşmamızda
Aynanın Karşına Geçer
Sarılırım Kendime

Sana Olan Özlemimi Gidermek İçin
Sesinle, Aynamda Birleştirdiğim Silüetine Sarılırım
Sarılırım Sana!
Bilmediğim Ama Hasret Kaldığım Kokunu Ölürcesine İçime Çekerim
Ölürüm

Küçük Bir Kadınsın Sen Daha
Gözlerime Uğramamışken
Gitme!

Daha Geçmemişken Şehrimden
Yaralama Beni
Henüz Ellerini Tatmamışken Dudaklarım
Tattırma Nefesini Kimselere

Sadece Adını ve Sesini Tanıyorken
Seni Yazmak, Sana Yazmak Kolay Değil Kadın
Affet Beni!

Ama ;
Bana Birşeyler Yaz Demiştin
Sen Şimdi Gurur Yaparsın
Uyuyorum Ben
Paspasın Altında Duruyor Anahtarların
Gir İçeri ve Senin İçin Yazdıklarımı Oku

Şimdi, Ağlamıyorum!
Ve Hıçkırışlarımı da Saklamış
Seni Bekliyorum!

Ufuk Asman – 05:49 – 12/08/12


--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi