24 Kasım 2012 Cumartesi

makarna | Re: Vay Carlo - FIKRA

an <607kenan@gmail.com> yazdı:

------------
"""""""""""""""" Vay Carlo - FIKRA
"""""""":makarna@googlegroups.com""""

Carlo italya'da Fiat fabrikasında çalişan bir işçi...
O zamanki Sovyet lideri Krusçev resmi bir ziyaret için italya'ya
gelmiş.
Programda Fiat tesisleri de var. Fabrikanın tezgahları arasında
dolaşırken Carlo'ya rastlamış.
Herkesin gözü önünde ''Vay Carlo...'' diye sarılıp kucaklamıs. Orada
ayak üstü sohbet etmişler.
Tüm protokol bu dostluktan şaşkın... Konuk gittikten sonra patron
Carlo'yu çağırıp,
Krusçev'i nereden tanıdığını sormuş.. Carlo 'Hiiç' demiş.. ''Ben
eskiden komünisttim...
1 Mayıs kutlamaları için parti beni Moskova'ya göndermisti. Orada
tanışmıştım..''
Olay unutulmus. Üç bes ay sonra bu kez Amerika baskanı Nixon gelmiş
italya'ya.
Yine aynı program ve fabrika ziyareti. Tezgahların arasında
''Vay Carlo..Vay Nixon..'' muhabbeti...
iyice meraklanan patron ziyaretten sonra Carlo'yu yine çağırtmış. Soru
da cevap da aynı;
''Bir ara Amerika'ya göç etmeye kalkıstım. New York'ta basım polisle
belaya girdi..
Bu Nixon o zaman çiçeği burnunda bir avukattı. Beni o savunmuştu..''
Olay bu kadarla kalsa iyi.. iki ay sonra Fransa baskanı De Gaulle
ziyaretinde de aynı manzara yasanınca
Patron Agnelli derin bunalımlara girmis. Kendisini tanıyan yok.
Yanında çalısan Carlo'nun uluslararası  çevresi var.
  - De Gaulle'ü nereden tanıyorsun?
  - Nazilere karsı Paris'te yeraltı savaşı yapıyorduk... Özel
kuryesiydim. .
  - Sen herkesi tanır mısın?
  - Evet, hemen hemen... Patron iyice hırslanmış..
  - Neredeyse Papa da arkadasım diyeceksin..
  Carlo gülmüs... ''Tabii. Yakın arkadasımdır..'' Çıldırma noktasına
gelen Agnelli haykırmış :
  - Ispatla... ıspatlayamazsan kovarım... Carlo :
  - Tamam, bu pazar ayininde Vatikan meydanında olun.
Papa balkondan  halkı takdis ederken ben yanında olacağım.. Patron
pazarı iple çekmiş.
Vatikan'da Papayı bekleyen kalabalığın arasına karışıp beklemeye
başlamış.
Bir süre sonra Papa balkona çıkmış. Yanında Carlo... Kalabalığa bakıp,
patronunu bulmaya çalışıyor.
O sırada bir kargasaa olmus. Biri bayılmıs. Carlo bayılanın kendi
patronu olduğunu görünce
Papaya ''Bana müsaade' deyip meydana  kosmus. Agnelli yerde yatıyor.
Bir iki kisi de ayıltmaya çalısıyor. Carlo çevresindekilere, ''Bu
benim patronumdur;
ne oldu?'' diye sorunca biri cevap vermiş :
  - Siz Papa ile balkona çıktığınızda bunun önünde iki Japon turist
vardı.
Japonlardan biri senin patronuna döndü.
'Şu sağdaki bizim Carlo, ama yanındaki kim?' diye sorunca seninki
düsüp bayıldı.

_________________________________________________________________
Sadece e-pmicrosoft.cwslive/

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
ℂ⋆ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ℂ⋆
 
Grup mail adresi: makarna@googlegroups.com - Grup yöneticisi: makarna+owner@googlegroups.com - Grup anasayfa: http://groups.google.com/group/makarna - Gruba üyelik: makarna+subscribe@googlegroups.com - Grup üyelik iptal: makarna+unsubscribe@googlegroups.com

Blog Arşivi