3 Kasım 2011 Perşembe

[cadilarmekani], EN SOĞUK YERİNDE DURDUM

En soğuk yerinde durdum yaşamın
Küçük sevinçlerle ovuşturdum avuçlarımı
Gök kuşağını saklıyordum elinde.

Karşılamak istedim seni her köşe başında
... Uçurum kenarlarına açıp kollarımı
Mavilerin koyulaştığı yerde
Yönü belirsiz akan sular gibi

Her defasında bir adım kalmıştı sana
Ya benden önce geçiyordun
Ya ben geç kalıyordum sana

Bu kadar derin kanamazdı yüreğim
Ellerine uzanıp tutsaydı ellerim
Asardım yüreğimi başak saçlarına
Ya hiç ayrılmadan asılı kalsın orada
Ya da duvarlar çökseydi uykularıma
Sen ve ben birlikte yürüseydik sonsuzluğa…



--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi