12 Şubat 2019 Salı

[cadilarmekani],

Unutmaktan Başka Çarem mi Var?


Ardında gözü yaşlı bir ben bıraktın giderken
Seni bilmem de benim için çok zor oldu gidişin 
Zaten seni zor olduğun için sevmiştim 
Kolayca ulaşabilseydim aşkına, hiç bu denli sevebilir miydim.

Her şey zordu bizim için
Bambaşka dünyalarda yaşıyorduk
Biz olamazdık birbirimizin 
Biz mutlu olamazdık

Mutluluk tanımlarımız bile farklıydı 
Tek suçum, sözlerde aradığın mutluluğu 
Gözlerinde arıyor olmamdı 
En güzel duyguları gözlerine sığdırmamdı.

Ben buldum mutluluğu gözlerinde 
Gerçekleri gördüm 
Ama sevdim işte bile bile
Sende gidecektin bir gün, sevsen de

Gözler yalan söylemez bilmiyor musun?
Fakat en hakiki yalancı sözlerdir 
Bu yüzden işte sürekli göz göze olmak istedim 
Sana olan sevdamı haykırıyordu gözlerim.

Bu yüzden işte sustum her seferinde 
Aşkımız dosdoğru olsun istedim 
Ve bu yüzden ayrıldık biz 
En başından beri yalandı sözlerin

Aslında çok canımı yakmadı gidişin 
Zaten biliyordum, gidecektin 
Şaşırdım sadece, 
Geç bile kaldın gitmek için.

Gözlerinde bulduğum mutluluğu yüreğime doldurmuştum.
Sevmediğini bilsem de yanımdaydın ya, mutluydum 
İşte gittin, artık yanımda yoksun 
Gözyaşlarıma taşıdım senden kalan mutluluğu 
Her damlasında seni biraz daha unutuyorum.

Acılar içinde sevdim seni 
Uçurumun dibindeydim
Ve tutunabileceğim tek dal sendin 
Tutundum, sarıldım sıkıca yaşamak için

Beni hayatta tutan dal kırıldı anlayacağın 
Düşüyorum, çırpınsam neye yarar 
Susuyorum, haykırsam kim duyar 
Gittin işte kalpsizim,
Söylesene 
Unutmaktan başka çarem mi var…  

--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/cadilarmekani adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

Blog Arşivi