2 Ocak 2017 Pazartesi

[cadilarmekani], YENİ YIL DUASI

YENİ YIL DUASI

Yepyeni bir yıl geliyor sonunda .

"ALLAHIM,
Hayatımdaki güzelliklerin kıymetini güzellikler hayatımdayken fark etmeyi, 
Her 1 için 2 kere şükretmeyi,
Yaşamın getirdiği güzelliklere kollarımı kocaman açmanın harikalığını ama karşılıksız vermenin daha da harika olduğunu,
Sevilmenin kıymetini bilmeyi ve koşulsuz sevmenin de o kadar doyurucu olduğunu hatırlamamı sağla.

Hayallerim için emek harcamanın güzelliğini ama sağlığımız yerindeyse aslında hiç bir şeyin çok önemli olmadığını, 
Suyun akıp her zaman kendi yolunu bulduğunu ve akışa bırakmanın beni hayallerime götürecek tek şey olduğunu bilmemi sağla

Bu yıl sık sık kahkaha atmak,
Yeni yerler keşfetmek,
Yaşamımın her alanında bolluk ve bereket,
Her ne olursa olsun umudumu korumak istiyorum.

Kollarımı hayatın getirdiği güzelliklere; sağlığa, sevgiye, paraya, başarıya ve en önemlisi huzura kocaman açıyorum.

Seni seviyorum, senin de beni sevdiğini biliyorum ve teşekkür ediyorum. " 


--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/cadilarmekani adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

Blog Arşivi