8 Mayıs 2016 Pazar

[cadilarmekani], anneler günüz kutlu olsun

Bazı kadınlar vardır,bilirsiniz onlar hem anne,hem baba ,kardeş abla olurlar bunlar her kişi için aynıdır.Bu kadınlar hayatımızın anlamıdırlar.Güçlü oldukları kadar hayatta başarılıdırlar.Meslekleri vardır. Onlar bizlerin annelerdir.Asıl olan bu işte.Diğer meslekleri küçümsediğimi asla düşünmeyin… İnandığım,düşündüğüm tek kişi;annem..Başıma gelen iyi kötü,tüm olaylarda azıcık payın da var yinede teşekkür ederim.Hayata adım attığım günden beri destek verdiğin yada vermediğin her şey için yine teşekkür ederim. Senin üzüntün benim üzüntüm oldu bu aynı duyguları senden yaşadın Mutluluğun mutluğun oldu kimi zaman senin sayende kendi bulduğum  anlarda oldu gözyaşlarım gözyaşlarınla buluştu. Daha çok şey var söyleceklerim ,yazamadıklarım iyi ki varsın iyiki varsınız. Melike kıvrak

--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/cadilarmekani adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

Blog Arşivi