3 Mart 2016 Perşembe

[cadilarmekani], YENİ BAŞLANGIÇLARA BAŞLAMAYA HAZIR DEĞİLİM HENÜZ

Yeni BasLangıcLara Hazır DegiLdim Henüz..

Yeni başlangıçlara hazır değildim henüz..
Fazlaydı bu yaşadıklarım yada yaşayacaklarım.
Ciddi biri değildim ve hiçbir zaman ciddiyeti düşünmedim.
Sen ise,içindeydi sevgin..
Yaşıyordun adeta onunla.
Benim için günlüktü, gelip geçiciydi sevda .


Alnının akıyla çıktın gene bu işten de..
Benim ise her yerim kara. . .
Akla karayı bile ayırt edemiyorum artık.
Bazen gözümün gördüğü bir aydınlık, bazı zamanlarda karanlığım oluyor. Kayboluyorum içinde uçurum misali.
Zifiri..
Gitmeleri severim, gelmek gibi ..
Ama bu sefer beceremedim gelmeyi .
Yeni başlangıçlara hazır değildim henüz..
İstemiyordum elimin üstünde başka bir el..
Kokuma ortak biri.
Omzumda yabancı birinin eli..
..
Evet tam da buna hazır değildim.
İtiyordum adeta, gitgide uzaklaşmak..
Geri çekilmek.
Tam da uçurumun kenarına gelmişken, tutar yine bir el; yeniden!
Çeker beni.
Her zaman yaptığı gibi..
Ama ben; çekerim yine elimden elini. . .
Yeni başlangıçlara hazır değildim henüz..
Seninle olmaya,seni ben kabul etmeye!
Farklı hayatlar yaşamaya..
Yada farklı hayatları bir yapmaya.
İstememek olmasa da, sadece hazır değilim buna..
Belki hazır olunca. . .

--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/cadilarmekani adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

Blog Arşivi