11 Nisan 2015 Cumartesi

[cadilarmekani], TAMDA SANA ALIŞMIŞKEN

TAM SANA ALIŞMIŞKEN

Ey küçükken oynadığım
Misketlere benzeyen
Yeşil gözlü sevgilim.
Yalan söylemenin zamanı mıydı?

Tam da sana alışmışken!

Gerçek ipek gibiydi saçların,
Mest oluyordum
Kahverengi, yumuşacık...
Sarhoş gibiydim
Başım sanki dumanlıydı.
Yalan söylemenin zamanı mıydı?

Tam da sana alışmışken!

Puslu bir görüntü şimdi
Mutluluk dolu günlerimiz.
Ağlamaklı Sahil Yolu, Boğaz, tüm gezdiğimiz
Yaşadığımız bir yıl ne çabuk geçti
Sanki bir an'dı..
Yalan söylemenin zamanı mıydı?

Tam da sana alışmışken!

Gelme artık istemem
Yaşanıyormuş sensiz de..
Gözlerin gözlerimden gitmese de
İstemiyorum desem de
Sana sitem etsem de
İçim yandı, içim yandı
Yalan söylemenin zamanı mıydı?

İlk defa yaşamın tadını almışken
Tam da sana alışmışken!

mespar


--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/cadilarmekani adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

Blog Arşivi