9 Kasım 2014 Pazar

[cadilarmekani], uzun lafın kısası



--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesGüzeldi demelerin yetmeyeceği kadar güzeldi
Asla bir şansın eseri değildi gözleri
Çünkü hiçbir şans bu kadar şaheser değildi
Allah'ı anardım değince bakışlarına
Ki anmamak hem mümkün hem de içten değildi
Gözlerine düşmek düşmelerin en güzeliydi

"Cennete ne kadar yolumuz var?" dedirtecek kadar uzaktı
Ellerimin ellerine yolculuğu resmen sırattı 
Gözlerinin bebeği dahi tehditti varlığıma
Teşbihte hata bırakmayacak kadar üstelik
Aslı'ydı, Şirin'di, Leyla'ydı
Hem dertti, hem devaydı

Herkesin bana neyin var diye sorduğu en çok şeydi
Ve benim hiç bir şey söyleyemediğim tek şeydi
Garip bir şey tabirinin garip kısmı bendim
O, hayat denilen şeyi gözlerinde barındıran bir şeydi 
Öyle ki, bende ona ait duyguların tamamı olan her şeydi

Hayat beni sözlüye kaldırmıştı ve o konunun bütünüydü
Kader zaten yazılıydı ki halim rahmetin kanaatine kalmıştı
Aşkın karşısındaki vaziyetim sanki son vasiyetimdi
Talimliydim, ömrüm çocukluğumdan beri zaten yetimdi
Uzun lafın kıssası, sevginin bana hissesi
Aşk niyetimdi… 

"Mehmet Ercan"arete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/cadilarmekani adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

Blog Arşivi